فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

یه سلام پیچیده

1390/6/20 12:07
نویسنده : مامانی
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام پیچیده به تو نی نی من خوبی ؟ چقدر این دنیا پیچیده و عجیبه و چقدر ما در برابر علم بی کران خدا نادانیم.

دیروز تو وبلاگ نی نی با طعم بهشت در مورد یه مامان اتنا و پسرش ارشیا خوندم که تصادف کرده بودن و هر دوشون فوت کرده بودن ( گویا اینجا هم وب داشتن ) خیلی ناراحت شدم واقعا ناراحت شدم.... 

وای خدا به همسر و پدر این خانواده که حالا تنها شده صبر عطا کن. امین 

خدای مهربونم بابت تموم نعمت های بی کرانت ممنونم ، ما رو شاکر نعمت هات قرار بده.

روی ماهت رو می بوسم خدا ی مهربون قصه ی زندگی من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آبتین
21 شهریور 90 0:55
منم این مطلبو توی یه وبلاگ خوندم و خیلی متاثر شدم روح هردوشون شاد ایکاش وبلاگ ارشیا حذف نشده بود
مامان آرمان
21 شهریور 90 10:07
سلام.من از اطلاع رسونی شما متوجه فوت اون عزیزان شدم.
من چند باری به وبشون سر زده بودم.مامانش که نویسنده اصلی بود اول تو بلاگفا وب داشته و بعد مطالب را به نی نی وبلاگ منتقل کرده بود.
فکر میکنم همونی بود که دانشجوی پزشکی بود و خیلی هم جوون بود و آخر تیر امتاحاناتش تموم شده و میگفت چقدر خوبه که هم درس میخونه و هم پسر بچه ای داری که شیطونه و......
خدا بیامرزتشون .من از دیروز که متوجه شدم همش تو فکرشونم.
خدا عاقبت و سرانجام خوب برای هممون و دوستان و آشنایانمون رقم بزنه.انشاأا.....

سلام من با اینکه هیچ اشنایی باهاشون نداشتم اما واقعا ناراحتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد