فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

یه سلام ساده

1390/6/19 13:23
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام ساده از ته ته قلبم به تو که هنوز نه در عالم وجودی نه در عالم تصمیم و نه..... عزیزم با اینکه وبلاگ دیگه هم برای نوشتن مطالبم دارم اما دلم می خواد روحم رو با نوشتن برای تو ، فکر کردن در مورد تو و.... لطیف کنم و همیشه لطیف نگه دارم تا تو که یه گلی تو دست های لطیف من قرار بگیری نه تو دست های پر از ازدحام و شلوغی و کار این روزهای ما ادم های این زمینی....

شاید دیگه نیام اینجا.... نمی دونم چرا اما دلم عجیب گرفته ! شاید .... 

خدایا عاقبت خودمون و همه ی شاید ها و باید های زندگی مون و بخیر کن.... امین 

روی ماهت رو می بوسم فرشته ی من تو بهشت.... (چقدر خوبه که مطمئنم تو توی بهشتی عزیزم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بابای مهرسا
19 شهریور 90 14:39
دنیای نی نی هارو ترک نکن.منتظر پست های بعدی شما میمونم


ممنونم
مامان رادین
19 شهریور 90 18:26
سلام
انشاالله که خدا همه گرفتاری ها و مشکلات رو حل کنه. رادین دوست داره خالش همیشه بهش سر بزنه و از همین الان ناراحته که نکنه خاله دیگه نیاد


سلام به خاطر رادینم شده بازم میام
مهنوش
19 شهریور 90 19:49
سلام مامان نفس طلایی الهی من بمیرم جرا دلت گرفته....
تا وقتی که خدا هست به خدا تکیه کن..
منم تو دلم یه عالمه غصه دارم که اگه یه کوچولوشو واست بگم دلت واسم کباب میشه...بخند به روی دنیا/دنیا به روت بخنده


سلام عزیزم ممنونم
مامی کیانا
19 شهریور 90 22:26
سلام عزیزم من خیلی نوشته هاتو دوست دارم از اینکه میبینم با نفس طلایی خودت حرف میزنی خیلی برام جالبه موجودی که هنوز حتی بوجود نیومده زمونه رو ولش کن اگه اینطوری بخواهیم فکر کنیم باید همه چیزو تعطیل کنیم


سلام ممنونم محبت داری
محيا كوچولو
19 شهریور 90 22:53
سلام من محياهستم
تازه از بهشت اومدم. ايشالله فرشته شماهم بزودي بياد
منتظر ديدار شما هستم


سلام خوش امدی عزیزم
مامان آرمان
19 شهریور 90 23:42
سلام.
دلتنگ نباش.بهت عادت کردیم.


سلام ممنونم
مامان آبتین
21 شهریور 90 0:57
عزیزم انشاءا.. که هیچ وقت دلت نگیره دنیا همینه عزیزم یه روز خوب یه روزبدچه می شه کرد جز تحمل؟؟؟؟؟؟


اره عزیزم شایدم خوشی زده زیر دلم و بی خودی دلم هی می گیره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد