فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

خوشمزه و خنک

1390/6/6 23:39
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه    سلام گل خونه (انشاالله در اینده )

خوبی ستاره ی کوچولوی من ؟ منم خوبم امروز روز پر کاری بود صبح رفتم و کلاس امار ثبت نام کردم و از اونجا رفتم خونه مامان جون اینا که محمد مهدی هم اونجا بود (پسر دایی حمید که براش یه وبلاگ درست کردم ) کلی ذوق کرده بود و کلی ازم تشکر کرد. خلاصه عصر هم بابایی دیر امد و دم اذان رسید و حدود 10 را افتادیم سمت خونه. احتمالا فردا هم میرم خونه مامان جون چون بابایی افطار دعوته پیش دوستاش و من و دعوت نکردن گریه اما اشکالی نداره منم میرم خونه مامانم چشمک

راستی چقدر سریال های امسال ماه رمضون مسخره است من که اصلا دوستشون ندارم مژه

با مزه

اینم یه عکس خوشمزه و خنک برای نفس طلایی خودم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان شازده کوچولو
7 شهریور 90 0:29
مامان قندعسل
7 شهریور 90 1:15
اره موضوع همشون تکراری و سرکاریهههههههه
مامان قندعسل
7 شهریور 90 1:16
بهههه چه عکس خنکی دهنم اب افتاد


البته تو این هوای خنک تهران دیگه خیلی لازم نیست هندونه خنک باشه...
شیپلپلون
7 شهریور 90 1:19
نفس طلایی خوش به حالت مامانت اصلا
خو نه بند نمیشه ها..ولی وقت میکنه این همه مطلب برات بنویسهتو به دنیا اومدی خوب غذا بخور آخه نی نی ماغذا کم میخوره خیلی لاغر شده


سلام اخه تنهایی حوصله ام سر میره ....
بابای مهرسا
7 شهریور 90 13:48
سلام.انشاالله همیشه خوب و سالم باشید..
درباره سریال امسال هم واقعا بی معنی ساخته شده.همه مردم سر کارن آخرش هیچی نیست


سلام ممنونم
مامان آرمان
7 شهریور 90 23:45
سلام.
آخ در مورده سریالها گفتی....
ما امسال بجز 5 کیلومتر تا بهشت دیگه چیزه دیگه ای را ندیدیم که اون هم از نیمه های فیلم معلوم بود چی میشه.


واقعا واسه صدا و سیما متاسفم..
مامان آریان جون
8 شهریور 90 0:05
سلام عزیزم
اصلا ناراحت نباش که تو رو دعوت نکردن. من که خودم هیچ جایی رو به خونه مامانم ترجیح نمیدم.
منم باهات هم عقیده ام.واقعا مسخره ان.


سلام دوستم زنده باد خونه مامان هامون هوراااااااااااااا
مامان رادین
8 شهریور 90 14:11
منم دلم خونه ی مامان می خواد!!!!
علیرضا پسرخالت
10 شهریور 90 22:30
منم بانظر شما موافقم همشون روح موحی بودن البته همیشه خونه ی مامان اینا بهترینه; ناراحت نباش خودم پدر باباتو در میارم
مامان آبتین
10 شهریور 90 22:36
منم اصلا سریالها رو دوست نداشتم و هیچکدوم رو ندیدم فقط اسم یکیشونو بلدم 5 کیلومتر تا بهشت دیگه نمیدونم بقیه حتی چی بود اسمشون بی خیال
مامان گیسو
13 شهریور 90 13:47
وای چقدر من بی جنبه ام
آخه دلم هندونه هم خواست
هههههههههه


الهی بگردم ببخشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد