فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

قابل توجه !!!!

1390/5/25 23:45
نویسنده : مامانی
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی دلبر من ؟ وااااااااااااای که چقدر امروز از خدا خواستم هر موقع تو رو بهمون هدیه داد سالم و صالح باشی به خواست خودش ، واااااااااای که چقدر امروز خدا رو برای اینکه سالمم و برای اینکه تموم افراد اطرافم سالم هستن شکر کردم ....

وای خدا بی نهایت ممنونتم قلب

اخه امروز تو برنامه ی ماه عسل یه خانواده رو اورده بود که دخترشون هم نابینا بود و هم ناشنوا و هم لال .....

خدایا تصورش هم فاجعه است یعنی یه ادم که هیچ راه ارتباطی با دنیای اطرافش نداره ، چقدر امتحان سختیه هم برای خودش و هم برای مادر و پدرش و جالب این جا بود که اول دبیرستان بود با معدل بالا و از راه لامسه و بویایی ارتباط برقرار می کرد.... به نظرم اون مادر و باید غرق گل کرد ... قلب

(کاشکی قدر تموم نعمت های اطرافمون رو می دونستیم ، کاش قدر همدیگه رو می دونستیم)

خدایا ممنونم بابت تموم محبت هایی که تا الان در حقم کردی قلبو ازت خواهش میکنم اولاد سالم و صالح به همه ی مامان و باباها عطا کن، الهی آمین 

خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان باربد
26 مرداد 90 0:20
واقعا دست اون مادر رو باید بوسید. باید طلا گرفت.
مامان ارشیا
26 مرداد 90 0:32
سلام .منم برنامرو دیدم واقعا سخته چی کشیده مادرش به قول شما لایق گلباران شدنه

انشالله یه نی نی سالم وصالح از خدا هدیه بگیری


سلام ممنونم عزیزم خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه
مامان آبتین
26 مرداد 90 10:28
واقعا سلامتی نعمتیه کخ ما ازش بی خبریم انشاءا.. خدا بهتون یه نی نی سالم بده


ممنونممممممممممممممممممممم
r.memorial
26 مرداد 90 10:38
سلام
حق با شماست . سلامتی بالاترین نعمت خداست که ایکاش همه قدرش رو بدونن . راستی نی نی شما در مرحله تصمیم گیریه یا تو راهه ؟


سلام هیچ کدوم اخه فعلا مشغول درسم در مرحله ی ارزوهاست
سمانه عمه مهدیار
26 مرداد 90 12:29
سلام واقعا همه باید شاکر خدا باشیم که نعمت سلامتی رو بهمون داده ایشالا خداوند یه نی نی سالم بهتون عطا کنه من با اجازه لینکتون کردم
مادر
26 مرداد 90 14:35
سلام.دیدن اون دختر و تلاش مادرش که با وجود معلولیت زیاده فرزندش چقدر با شوق و عاشقانه از پیشرفتهای فرزندش صحبت میکرد من را هم به فکر فرو برد. ایشاءا....خدا به شما و تمامی کسانی که صاحب فرزند میشن فرشته ای سالم عطا کنه و حافظ تمامی فرشته های کوچولوی روی زمین باشه.آمین. عزیزم من شما را لینک کردم و خوشحال میشم شما هم ما را به دوستی خودتون بپذیرید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد