فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

در در

1390/5/25 18:34
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل پرم به به چه نی نی نازی دارم من قلب خوبی؟ منم خوبم اندر احوالات دیشب ما اینکه بازم بعد افطار هی به بابا گفتم من و ببره دردر مژه خلاصه با هم رفتیم کارواش اتوماتیک که ماشین میره توش و خودش ماشین و می شوره و اگه تو بیای احتمال تجربه ی اولش برات جالب خواهد بود البته اگه نترسیلبخند

بعدش رفتیم هایپر استار و یه ذره دور زدیم اما خرید نکردیم چون چیزی لازم نداشتیم و بعدش رفتیم قسمت فست فودش و از یاسیمو غذا گرفتیم البته جات خالی نباشه عزیزکمچشمک 

اونجا یه دنیای شادی داره که مخصوص نی نی هاست و من هر موقع اونجا و نینی هاش رو می بینم دلم هوای تو رو میکنه فندق من قلب 

بازم بهت قول میدم که امدی ببرمت اونجا نازنینم هوراااااهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان فهیمه
25 مرداد 90 19:35
سلام:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
خوش به حالت اونجا جایی رو داره که بری دردر...
ما که پوسیدیم توی شهرمون....
هیچ مکان تفریحی نداره

سلام الهی .... مگه شهرتون کجاست؟
بابای مهرسا
25 مرداد 90 20:45
سلام.ممنون از شما.منتظرتون هستم.
مامان آریان جون
25 مرداد 90 22:56
خوش به حال نی نی که نیومده کلی قول خوب بهش داده مامانیش.نی نی جون اگه بدونه چه مامانی خوبی داره خیلی زود میاد تو دل مامانش


ممنونم عزیزم
مامان نی نی طلا
26 مرداد 90 0:45
واای چقدر نی نی تونو قشنگ به تصویر میکشی،وقتی بیاد دیگه چه خبر میشه؟؟!


قربونت عزیزم
مامان فاطمه
26 مرداد 90 1:31
سلام عزیزم
تولدت مبارک خانومی
بله کی میتونه شکر نعمت هایی که خدا به ما داده رو بکنه؟
راستی کدوم شهرید؟من تهرانم ولی اسم اینجاها رو نشنیده بودم
جاهای باکلاس می پریا آدرس بده ما هم یاد بگیریم

سلام منم تهرانم باشه تو وبلاگت ادرساش و میذارم عزیزم
مامان فاطمه
26 مرداد 90 1:32
ممنونم که به ما سر زدی و کلی نظر گذاشتی خوشحالمون کردی تولد امام حسن رو هم تبریک میگم


خواهش می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد