فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

جوجو

1390/5/24 18:13
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من وای اینقدر کار کردم دارم از خستگی میمیرم ، میخواستم بگم کارگرمون بیاد اما نشد همه کار ها رو خودم کردم .... جوجو اگه تو بودی کمک من می کردی و من کمتر خسته می شدم مگه نه؟ (اخه می خواستم مامان جون ها و خاله ها و دایی و.... رو دعوت کنم اما بعد که کارام و کردم زنگیدم و دیدم مامان جون اینا تا هفته دیگه سرشون گرمه و نمی تونن بیان افسوس) اما اشکال نداره خونمون شد عین دسته ی گل هوراهوراااا 

جوجو

این همه خودت و لوس نکن ملوسک ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 18:38
سلام
خسته نباشی عزیزم مواظب خودت باش زیاد از خودت کار نکش عزیزم مرسی که سر زدی


سلام قربونت کارم کنم اشکال نداره من نی نی ندارمااااااا
بهارک
24 مرداد 90 19:30
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..ممنون میشم مارو لینک کنید..
مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 21:20
مرسی عزیزم
نازی فکر می کردم نی نی داری اتفاقا امروز می خواستم بپرسم چرا نزدی چند ماهه است
مرسی سر زدی


قربونت فقط نی نی ها رو دوست دارم
مامان ارشیا
24 مرداد 90 23:33
خسته نباشی


زنده باشی
مامان نی نی طلا
25 مرداد 90 0:33
سلام مامانی.خوبی؟میخواستم یه چیزی بگم.اونم اینه که:اگه الان نینی داشتی باید 10 تا کارگر میگرفتی تا 9تاشون نینیو بگیرن یکیم کمکت کنه!انشاالله به زودی یه نینی گولو گیرت بیاد


سلام عزیزم راست میگی
مامان آراد(تمپلی)
25 مرداد 90 8:27
جوجه جوجه طلایی نوکت سرخ و حنایی تخم خود را شکستی چگونه بیرون جستی گفتا جایم تنگ بود دیوارش از سنگ بود نه پنجره نه در داشت نه کس ز من خبر داشت دیدم درآن پشت سنگ دیگر شده دلم تنگ به خود دادم یک تکان مثل رستم پهلوان تخم خود را شکستم از لانه بیرون جستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد