فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

پارک نهج البلاغه

1390/5/24 14:50
نویسنده : مامانی
3,522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دل من خوبی نازی ؟ منم خوبم بابایی زنگید و گفت با یکی از دوستاش میاد خونه و منم از وقتی پاشدم در حال جمع و جور کردنم چشمک اما دیشب من هی به بابا گفتم پاشو بریم بیرون که بابایی قبول کرد اخه تو خونه خیلی حوصله ام سر میره و در کل هم دردری ام خجالت اگه تو هم مثل من باشی دیگه بابایی حسابی طفلک میشه اخه میشیم دو بر یک مژه هورااااا ما برنده میشیم هورا خلاصه اول رفتیم سوپر استار تو میدون سرو و بستنی خوردیم بعد هم رفتیم پارک نهج البلاغه که نزدیک خونمونه ، پارک قشنگیه و مخصوصا جون میده واسه پیاده روی مژه دیشب بخاطر ماه رمضان برنامه داشت یعنی گویا هرشب تو این ماه برنامه داره ، یه سری غرفه داشت با موضوعات مختلف و بعد هم که محل اجرای خود برنامه بود ووقتی ما رسیدیم اقای رضا رویگری که یه بازیگر و خواننده است داشت صحبت می کرد و یه ذره هم خوند که به نظرم خیلی قشنگ بود لبخند بعدش هم یه اقای دیگه پانتومیم اجرا میکرد( یعنی بدون صحبت کردن ، با حرکات درست و بدن کاری انجام میده که من از بچگی خیلی دوست داشتم ) بعدش هم که امدیم یه ذره غرفه ها رو دیدیم و امدیم خونه و طبق معمول من خوابم نبرد و حدودا تا ساعت سه بیدار بودم اما سحری خواب موندیم تعجب با اینکه هم مامان جون اینا هم خاله مریم هر روز میزنگن تا ما بیدار شیم ، یا اونا هم خواب موندن یا ما خیلی خوش خوابیممژه 

ریحانه خیلی پارک نهج البلاغه رو دوست داره اون دفعه که امده بودن با خاله مریم اینا و خاله فاطمه اینا رفتیم اونجا که بچه ها حسابی بازی کردن و جای تو حسابی خالی بود نازنین من قلب

حالا وقتی امدی قول میدم ببرمت اخه مامان و قولش چشمک دوستت دارم فسقلی من تو بهشت ماچ

اینم عکس پارک نهج البلاغه 

پارک

(راستی الان بابا امد اما بدون دوستش وای خدا اخه من همه جا رو عین گل کرده بودم افسوس)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مریم
24 مرداد 90 15:04
سلام . چرا خواب موندین . زنگ زدم آقا معین گوشی رو برداشت با زهرا هم حرف زد . احتمالا بعد از اون خوابیده


اره گفت بعد اون خوابیده
شاهده
24 مرداد 90 16:47
سلام خیلی دعام کن خیلی


حتما
مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 16:49
سلام عزیزم مرسی از لینکت منم لینکتون کردم ظاهر عکس که نشون میده پارک قشنگی باید باشه نی نی گولو خوش به حالت مامانی میخواد تولو اونجا ببله
مامان ماهان
24 مرداد 90 17:40
مامان ريحانه جون خسته نباشي واسه ماهم دعا كن نمازوروزه تون قبول
nafasemaman
24 مرداد 90 17:53
نفس طلایی مامان زود بیا این مامانت همش دلش پیشه توست زودی بیا تا خوشحالش کنی


قربونت عزیزم
مامان آبتین
24 مرداد 90 18:10
وااااااااااااای خوش به حال نفس چه جای باحالی خوش به بالت (حالت) نفس
مژده
24 مرداد 90 22:07
سلام امیدوارم که نفس طلایی هرچه زودتر به این دنیا پا بزاره


سلام قربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد