فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه سن داره

نفس طلایی

اسب بازی

1390/5/12 18:39
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

اسب

سلام عزیزترینم خوبی جیگر طلای من وقتی دنیا امدی برات از این اسبا می خرم تا بتونی باهاش حسابی بازی کنی عسل من (دیدم این عکسه قشنگتره این و به جای قبلی گذاشتم )

راستی دیشب فکر کنم مسموم شده بودم چون تا سحر داشتم از دل درد می مردم و تازه تازه خوب شدم ، کاش اسم داشتی تا با اسم صدات می کردم  اصلا درس نخوندم اما.... حال ندارم (خدا کمکم کن و بهترین راه و پیش روم بذار )

ملتمس دعا 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان قندعسل
12 مرداد 90 16:38
سلام عزیزم خوبی؟؟؟بهتر شدی؟؟؟خانومی میخونی واسه فوق؟؟؟اخه نوشتی درس نخوندمعزیزم به حق همین روزای قشنگ و نورانی الهی سال دیگه نفس طلا تو بغلت باشه


سلام عزیزم اره بهترم ممنون که به یادمی اصلا حوصله درس ندارم اخه..........
مامان عسل
12 مرداد 90 17:58
سلام مرسي به وبلاگ عسل اومدين
انشاا... تو اين ماه عزيز به همه آرزهاتون برسين


سلام عزیزم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد