فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نفس طلایی

کرب و بلا نبر ز یادم

1393/9/10 14:54
نویسنده : مامانی
678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر امام حسین (ع) غریبم .... سلام بر سقای آب و ادب (ع)

سلام بر شهداء و اسراء کرب و بلا 

سلام بر مادران و همسران و فرزندان و خواهران شهداء ی کرب و بلا .... 

سلام بر دل خون بار حضرت مهدی (ع)

همه رفتن ... همه دارن میرن ... امسالم جا موندیم .... به هر دری زدیم نشد ... اما هنوز چند روز وقت باقیه ... یعنی اقا می طلبن ... خوش به حال اون هایی که رفتن برای زیارت ... رفتن برای خدمت ... خوش به حال اونایی که رفتن و ما جا موندیم ... جا موندن خیلی سخته اونم از قافله ی نوکرای امام حسین (ع)... 

دلم عجیب گرفته و.... دلم عجیب برای صحن و سرای آقا تنگ شده ... 

خدایا تا وقتی کسی کرب و بلا نرفته عاشقه اما وقتی رفت و برگشت میشه مجنون ... خدایا ممنونم که مجنونم کردی اما التماست می کنم بطلب که دلم داره از غم دوری بیچاره میشه... 

آقا جون مهربونم (ع) من بدترین زائر شما بودم اما شما بهترین مولا هستین ... به مهربونی تون بطلبین ... 

ای کرب و بلا .... من و نبر از یاد ... تو دعام کن ... ای ماه کربلا ... ای خورشید کربلا ... ای زمین کربلا .... ای آسمون کربلا .... ای هوای کربلا .... سلام من و به آقای غریبم (ع) برسونید ... 

آقا جانم یا امام حسین (ع)، یا قمر منیر بنی هاشم (ع) بیش از هر وقت دیگه محتاج دعا و عنایتتونم ... دعام کنید.......... 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

منیر
12 آذر 93 12:52
سلام عزیزم خوبی خواهر ، دلم برات تنگ شده. به خاطر پات خیلی ناراحت شدم ان شالله که الان دیگه کاملا خوب شدی. درست میگی عزیزم وقتی میری کربلا دیگه مجنون میشی.... ان شالله خدا قسمت همه ی آرزومندان کنه ان شالله باز هم قسمت شما بشه
مامان سمیه
13 آذر 93 10:08
گاهی شفا در رفتن است......التماس دعا
مامان عاطی
25 تیر 94 14:39
سلام از خدا میخوام هر حاجتی که دارین تو این لحظه های عزیز حاجت روا بشین. انشالله.التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد