فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه سن داره

نفس طلایی

آقای خوبم بیا .... شب هجران سحر کن...

1393/7/26 14:25
نویسنده : مامانی
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر مهدی امم (عج) سلام هی حتی مطلع الفجر...

سلام آقای خوبم ... روزهای زندگی دارن به سرعت برق و باد می گذرن و من انگار نه انگار که بهر هدفی به این دنیا امدم ... وقتی بر می گردم به گذشته می بینم چقدر خدا و شما هوامو و داشتین که این 24 سال تو بهترین مسیرها بودم بدون اینکه واقعا خودم اون ها رو انتخاب کرده باشم ... اما می دونم که دیگه بزرگ شدم و خودم باید انتخاب کنم و خودم باید برای هدف زندگی ام تلاش کنم ...

آقا جون مهربونم یادم میره که هدف من از زندگی جز عبادت خداوند متعال نبوده و رسیدن به این هدف ممکن نیست مگر با توسل و اطاعت خالص شما ائمه بزرگوار ... مخصوصا شما که امام زمان ما هستین...

آقا جانم ... دنیا با تمام ظواهرش بی نهایت در چشمانم بزرگ شده، شما به بزرگی خودتان کوچکش کنید و مرا بزرگ ... نگذارید یادم برود که از کجا امده ام امدنم بهر چه بود؟ 

آقا جانم ...

دستانم ملتمسانه گرمای دستانتان را می خواهد ... 

به خوبی خودتان نجاتم دهید که غرق شدنم نزدیک است.... 

 

دلم در هوایت بی قرار است .................................................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان گیسو جون
28 مهر 93 11:19
سلام عزیزم خصوصی
سمیرا
14 آبان 93 1:42
اللهم عجل لولیک الفرج... التماس دعا...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد