فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

مدیونتونم آقای خوب من

1392/12/5 23:15
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر امام رضا (ع) جانم 

سعادت داشتیم 4 روز مهمان آفا جان بودیم ... بی مقدمه رفتیم و بر گشتیم ... الحمدلله عالی بود.... 

حال دلم خیلی بهتر شده ... خوب  مولای من بهترین روان شناس این عالمه .... ممنونم خدا بابت تمام نعمت هات ... ممنونم آقای خوب من ... 

مشهد

امام زمان (ع) عزیزم ممنونم که اینقدر مولای خوب و مهربونی هستید و صدام و خیلی خوب می شنوید... محتاج دعاتون هستم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ثمين
6 اسفند 92 10:18
زيارت قبول.خوشحالم كه حالت خوبه
مامان ریحان جیگر
6 اسفند 92 11:09
زیارت قبول
لی لی
6 اسفند 92 12:02
زیارت قبول میگفتی داری میری التماس دعا میگفتیم بهت
سمیرا
6 اسفند 92 15:15
زیارت قبول بانووووووووووو إن شاءالله دست پر برگشته باشی... التماس دعای زیاد...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد