فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

انتخاب واحد

1392/6/12 0:45
نویسنده : مامانی
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی ناز پری؟ 

مثلا نسل ما در دنیای اینترنت زندگی می کنه ... خوشبختانه ما هم به جز ترم اول کارشناسی که انتخاب واحدمون حضوری بود بقیه ترم ها اینترنتی انجام میشد ... اما چه تو کارشناسی که برا 56 نفر ورودی ظرفیت 30 نفر و می ذاشتن و دعوا بود که اینترنت کی پر سرعت تره که 12 شب بره و درسا رو بگیره و چه الان که در ارشد 20 نفریم و ظرفیت هم 20 نفره ما همچنان با انتخاب واحد دانشگاه مشکل داریم ... این ترم هم که ترم سه ارشد هستیم و ترم اخر محسوب میشه از نظر درس و البته پایان نامه که هر وقت تموم شه و دفاع شه انشالله ارشد هم تموم خواهد شد .. باز دانشگاه بازی در اورده و می زنه به دلیل کسری موجودی ثبت نهایی نمیشه ... حالا پیدا کن پرتقال فروش رو که ای بابا بنده روزانه ام و پول نمیدم اصلاااا... 

حالا این همه قصه مال یکی از بهترین دانشگاه های ایران و دانشگاه دولتیه ... یعنی .... گرچه دوستان می دونن کجا رو می گم اما چون دلم می خواد فارغ التحصیل شم نمی شه عنوان دانشگاه و بگم ... 

خلاصه مادر برات ارزو می کنم که تا زمان تحصیل تو دیگه تموم امکانات برا پیشرفتت فراهم باشه و با فراق بال خوب کسب علم کنی ... دانشمند من ... نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان ترنم
12 شهریور 92 8:51
حالا خوبه مثل همون دوره كارشناسي نمي‌ري سر صف و كلي گيس و گيس كشي نمي‌كني كه دو تا واحد برداري. يادش به خير چقدر روزاي انتخاب واحد به خاطر اين كارهامون مي‌خنديديم.
سمیرا
13 شهریور 92 2:09
خصوصی عزیزم
فرشته
13 شهریور 92 12:06
سلام عزیزم انشاالله به آرزوهات برســـــــــــــــــــــــی
عاطفه
13 شهریور 92 15:38
سلام ،‌من اینجام چه دوستان پر افتخاری داریم ما ! آقا ما با شما فخر فروشی میکنیم همه جا میگیم یه دوست داریم شاه نداره ! از معلومات تا نداره ! ایشالله به وسیله دستان پر تئان شما این سیستم آموزشی و ثبت نام هم اصلاح میگردد.
مامان حانیه
13 شهریور 92 17:08
انشاالله همیشه موفق باشی خواهر
لحظه های من و تو
13 شهریور 92 17:25
راست میگیا . یادش بخیر هنوزم اوضاع این شکلیه؟ راستی بهم سر بزن و بگو تولدت مبارک
مامان آرمان
13 شهریور 92 17:48
سلام من هم دوره کارشناسی و هم کارشناسی ارشدم حضوری بود.مشکلم فقط مال دوره کارشناسی بود که از صبح ساعت 7 پشت در مدیر گروه صف می ایستادیم تا نفر اول باشیم زود بریم قسمت مسیول کامپیوتر برامون وارد کنه که همیشه کلاسهای عمومی و ورزشها پر بود. کارشناسی ارشد چون فقط 5 نفر در گروهمون بودیم اصلا خدا را شکر مشکلی نبود. عزیزم میشه ازتون بخوام رمز پستهای دهلیز و هیس را بهم بدهید چون من مدتهاست که نتونستم برم سینما.میخواستم ببینم نظر شما راجع بع اونها چیست و توصیه به تماشا میکنید؟
تارا
13 شهریور 92 19:30
سلام





پیام نور هستی؟





من پیام نور هستم و این ترم این مشکل رو دارم





من ترم آخرم و 11 واحد بیشتر ندارم ولی وقتی انتخاب واحد میکنم میگه حداقل واحد ها رو رعایت نکردی!





یعنی اعصاب برام نمونده





راستی حتما تو این هفته آینده قالبم رو عوض میکنم


کارا هم که کاری وجود نداره که خوب پیش بره!


سربازی مونده که باید تا 28 شهریور صبر کنیم!













نه دوستم گفتم که یکی از دانشگاه های سر شناس
مامان دونفرونصفی
13 شهریور 92 22:43
سلام عزیز به سلامتی دست راستت رو سر ما محسن هم خوبه برو خصوصی
سمیرا
14 شهریور 92 2:52
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
14 شهریور 92 19:27
سلام عزیزم ما که خیر سرمون انتخاب واحدمون اینترنتیه آخرش باز مجبور میشم برم آموزش حضوری کارم رو انجام بدم ، سایتمون همش میلنگه راستی خواهر ، کربلا اگر میای بیا برنامه ریزی کنیم با هم بریم این رو کاملا بدون تعارف و جدی گفتم فکر نمیکنم تا حالا کسی تو کربلا قرار وبلاگی گذاشته باشه من برای بهمن و اسفند سعی دارم برنامه ریزی کنم ، اگر شرایطتون جور میشه بهم خبر بده
🐣مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 23:03
راست مى گى والا .....
نسرین
15 شهریور 92 16:46
سلام عزیزم. نه رمز همونه ولی چیزی ننوشتم تو پست. این روزا از نظر روحی بسیار بهم ریختم. ببخشید.
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
15 شهریور 92 22:11
آخ گفتی یاد دوره کارشناسی خودم افتادم واقعا که این که دانشگاه خوبه باشه وای به حال بقیه مرسی بابت سوره ک گفتی واسه طلا
زهره مامان آریان
17 شهریور 92 15:51
واقعا این مشکلات تو همه دانشگاه ها با اعصاب ادم بازی می کنه. حالا کی میخواد تموم بشه الله اعلم...
طاهره سادات
19 شهریور 92 12:12
ما الحمدالله از این مشکلا نداشتیم حالا خدارو شکر که شمام اخر راهید تقریبا...
ما من و گاهی بابا
19 شهریور 92 14:28
به یادت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد