فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

هیس....

1392/5/23 16:56
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

به عنوان یک روان شناس از تمامی مادران و پدران عزیز می خوام که بدون بچه هاشون  فیلم هیس... دخترها فریاد نمی زنند را با دیدی کاملا آگاهانه تماشا کنن و خواهش می کنم که مراقب دسته گل های نازشون باشن ... متاسفانه این اتفاق جریان تلخی است که همواره در حال وقوع است ... به امید روزی که دوست بچه های خودمون باشیم ... شنوای حرف های اونا باشیم و همیشه و هم جا هم راه و هم پاشون ... 

با تشکر فراوان از خانم پوران درخشنده برای این اثر هنری زیبا و آموزنده ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

تارا
23 مرداد 92 20:25
موافقم باهات این فیلم رو ندیدم ولی میدونم داستانش چیه عاشقشم چون داره واقعیت رو میگه
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
23 مرداد 92 22:36
واقعا همینطوره
مامان دونفرونصفی
24 مرداد 92 1:08
سلام خیلی سخت واسه یه پدر مادری که سوختن و خاکستر شدن نتیجه زحماتش که بچه ها هستن ببینه کاش بتونم برم ببینم مرسی از توصیه خوبت
مامان یاسین
24 مرداد 92 16:30
پس بهتر که ندیدم


ولی من خواهش کردم که ببینی، نمیشه رو حقایق جامعه چشم بست
عاطفه
26 مرداد 92 19:29
به نظرم اینجا یه جاییه که آدم میتونه یه ذره به خودش فکر کنه و یه تکونی به رفتارش بده ! خیلی خوشم اومد. با افتخار لینک شدید خصوصی هم دارید دوست عزیزم.
طاهره سادات
28 مرداد 92 2:00
ممنون بابت توصیه تون واسه دیدن این فیلم. واسه دیدنش مسر شدم! خصوصی
مامانی درسا
28 مرداد 92 15:52
اووووووو حتما" میرم میبینم .......
آسمونی ها
29 مرداد 92 6:53
از اونجایی که خیلی من و عشقم اهل سینما رفتن و کلا فیلم دیدن نیستیم و تلویزیون خونه مون معمولا خاموشه (میتونم به جرئت بگم الان یه ماهه کلا قطع شده و ما هم روشنش نکردیم!!! ) آیا واقعا ارزش دیدن داره این فیلم؟ آخرین فیلمی که توی سینما دیدیم «جدایی نادر از سیمین» بود ...
فرشته
4 شهریور 92 18:16
درستش کردم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد