فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

امام علی (ع)

1392/5/8 21:33
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

شهادت علی (ع)اگرچه مظلومانه است و فرق شکافته ی او اگر چه جگر سوز ،اما اساس مظلومیت علی (ع)، نه در شهادت علی(ع)  است نه در اوج مظلومیت او نه در فرق شکافته ی او.

مظلومیت علی نه برپایه سکوت علی (ع) استوار است ونه بر مبنای صبر علی (ع)، که صبر و سکوت تنها دو شاخه اند از راز درخت ستبر و تنومند مظلومیت علی (ع) .

و رمز مظلومیت علی (ع) در ناشناخته ماندن  آن روز علی (ع) است.

در ناشناخته ماندن هنوز علی (ع) و در ناشناخته ماندن همیشه و هر روز علی (ع) است......

(سید مهدی شجاعی ) 

امام علی ع

"بسیار التماس دعا دارم "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ثمین
9 مرداد 92 2:13
سلام.خصوصی داری دوست من



سلام
فرشته
9 مرداد 92 3:41
بسیار زیبا بود عزیز جونی
یا علی...


علی(ع) یارت رفیق
فرشته
9 مرداد 92 21:49
آسمونی ها
10 مرداد 92 14:40
اون روز که بهم گفتی به رسم معرفت امسال هم رفتید بازار . . . خیلی متحول شدم ... به خودم گفتم یعنی ما بی معرفتیم؟؟؟
دیشب رفتیم بازار (حاج آقامجتبی) ... خیلی باصفا بود!


منم سه شب و رفتم خیلی با صفا بود جای حاج اقا خالی
تارا
10 مرداد 92 22:21
دعام کن! دوست گلم دعام کن دارم خدا رو میبینم!
سمیرا
12 مرداد 92 12:03
خداوند رحمتشون کنهامیدوارم خداوند به حق این بنده های خوبش به ماهم نظر بکنه*
إن شاءالله شمام خوشبخت بشید عزیزم


ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد