فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

ماه مبارک رمضان

1392/4/18 18:23
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر ماه مبارک خدا ... رمضان کریم ...

خدایا ممنونم که انشالله یک بار دیگر توفیق درک این ماه عزیز رو به ما خواهی داد... خدای عزیزم ممنونم که بازم با این بار پر از گناه ما رو به مهمونی خودت و خوبان عالم دعوت کردی ... ممنونم که اجازه دادی تا دوباره سحرها و افطارها رو درک کنیم ... ممنونم که یه بار دیگه بهمون فرصت دادی تا نزدیک تر بشیم بهت و از عمق جانمون صدات کنیم ... ممنونم خدای خوبم ... عاشقتم و بی نهایت و عاجزانه ازت می خوام کمکم کنی تا بتونم بهترین ماه مبارک عمرم رو داشته باشم ... خدایا ...

ماه مبارک

از همه دوستان عزیز خیلی التماس دعا دارم .. محتاج دعای پاکتون هستم ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

لحظه های من و تو
18 تیر 92 23:54
التماس دعا دارم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 تیر 92 1:37
در خلوت شب ز حــق صـدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . ..
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
19 تیر 92 19:30
سلام عزیزم خیلی دعامون کن
زهره مامان آریان
20 تیر 92 2:13
نماز روزه هاتون قبول ... التماس دعا سجده بر سجاده عشاق چو کردی سحر جان مولا زیر لب اهسته نامم را ببر
منیر
20 تیر 92 15:25
التماس دعا
تارا
20 تیر 92 23:49
رمضانت مبارک دوست عزیز التماس دعا
مامان ریحان جیگر
21 تیر 92 16:08
تو سحرهای قشنگ ماه مبارک و لحظه های ناب افطارش محتاج دعایم
مامی ارمیا
22 تیر 92 11:10
سلام دوست عزیز. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم
مامان دونفرونصفی
23 تیر 92 13:35
بنام خدا سلام عزیز طاعات و عبادات قبول با خاطره زایمان به روزم ببخش کمتر سر میزنم خیلی سرم شلوغه ان شاالله مامانیت هم خوب بشه التماس دعا
لی لی
27 تیر 92 17:09
دوست خوبم سلااام مهربونم تو این ماه عزیز به یاد من ! یکی از همسایه های مجازی خودت هم باش التماس دعا بوووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد