فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

سلام ...

1392/2/30 19:26
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عزیز دلم ... یه اتفاقاتی این چند وقت برامون پیش امد که جزء خاطرات خاص من و بابایی بود ... بعدا برات تو یه پست مفصل می نویسم که بمونه یادگاری ... 

این روزها هم جز اتفاقات عادی قبل از امتحانا خبر دیگه ای نیست ... درس و اتمام فرجه ها و انشالله از شنبه شروع امتحانا ... 

امروز فهمیدم که برای پوروپوزال زمان تمدید شده ... غصه ام شد ... کاش موضوع ام اون چیزی می شد که دلم می خواست نه او چیزی که شرایط برام پیش بیاره .. اما خیره بوده حتما ...

محتاج دعا هستم همه جوره ... 

خیلی دعام کن فرشته ی من ... چقدر حرفای خصوصی دارم برات گل نازم ..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

دونفرونصفی
30 اردیبهشت 92 20:56
و من الله توفیق
نرگسی
31 اردیبهشت 92 1:12
ایشالله با موفقیت پشت سر بذاری امتحاناتت رو عزیزمممممم ..
مامان ثمین
31 اردیبهشت 92 11:24
سلام.ان شاا... که همیشه موفق باشی و شاد.
مامان ریحان جیگر
31 اردیبهشت 92 18:30
انشاءالله موفق باشی و به زودی نتیجه زحمتهایی رو که می کشی رو ببینی
منیر
1 خرداد 92 17:06
موفق باشی عزیزم
زینب
2 خرداد 92 15:33
سلام عزیزم خوبی؟انشاالله همیشه ایام به کامت باشه...پیشاپیش عیدتون هم مبارک...دوست دارم خواهری
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 خرداد 92 20:22
قرآن جز از مدح علی آیه ندارد این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد رفتم زیر سایه لطفش بنشینم دیدم علی نور بود سایه ندارد علی علیه السلام و زیبائی ها: از کعبه حق بانگ جلی می آید آوای خوش لم یزلی می آید بشنو که سروش وحی حق می گوید آغوش گشایید علی می آید
زینب
3 خرداد 92 12:32
مامان اميرحسين و ارميا
7 خرداد 92 22:53
انشاالله موفق باشي راستي دوست داشتي بهم سر بزن و اگه موافق بودي همديگرو لينك كنيممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد