فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

دندان پزشکی

1391/11/4 13:33
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم خوبی نازپری؟ منم خوبم خدا رو شکر 

این هفته دانشگاه نرفتم و بر استراحت بین دو ترم خودم افزودم و از این کارم بسیار خشنودم نیشخندچون واقعا احتیاج دارم استراحت کنم .... دوشنبه رفتیم خونه دختر عموم که خیلی خوش گذشت ... مرسی سارا جون قلب

خلاصه امروز با مامان جون منصوره و اقاجون رفتم دندان پزشکی و دکتر جرم گیری کرد و اشک من و حسابی در اورد گریه.... خوب درد داشتم خوب .... بعدم میگه هرچی ناله کنی هیچ کس به دادت نمی رسه که برگشت و دید مامان جون پشت در وایستاده ... خلاصه برای شروع دوره جدید درست کردن دندونام تجربه ی بدی بود خصوصا اینکه دکترم عوض شده ... منم که از هر کار دندون بیزارم ... می خواستم بگم اقای دکتر من به عنوان یه روان شناس میگم برای کسی که از دندون و کارای مربوط به اون بیزاره برای اولین جلسه، جرم گیری بدون بی حسی واقعا یک جنایت بزرگه .... خلاصه من انگار نه انگار که بزرگ شدم ... کاملا با کودک درونم گریه کردم گریه... خیلی درد داشت ..... (نگین لوسم هاااااااناراحت)

انشالله هر وقت امدی تنت سالم و قلبت صالح و سالم باشه نازنینم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

آسمونی ها
4 بهمن 91 13:50
وای من هم از دندون پزشکی می ترسم. دو تا از دندون های عقلم باید جراحی بشه!
مامان الهه
4 بهمن 91 15:27
وای وای نگو که حالم خراب شد الان دو ساله که دندونم درد میکنه و از ترسم نمیرم دکتر
ما (من و گاهی بابا)
4 بهمن 91 21:16
چرا بدون بی حسی ؟
زهره
4 بهمن 91 21:47
ههههههههههههههههههه نخندیم که بگم لوسی خندیدم که باهات همدردی کرده باشم باور کن!!!!
زینب
5 بهمن 91 0:56
ایشالا زودی خوب شی عزیزم
زینب
5 بهمن 91 1:05
خصوصی عزیزم
لحظه های من و تو
5 بهمن 91 16:01
منم توی این ماه دوبار دندانپزشکی رفتم . اونم عصب کشییییی از شدت درد مرگ رو به چش دیدم حالا که جرمگیری کردی بیشتر مراقب دندونات باش . حساس تر شدن
مامان ریحان جیگر
6 بهمن 91 11:33
واقعا جرم گیری زجر آوره
زینب
6 بهمن 91 21:47
سلام خوش گذشت بدون ما
زینب
6 بهمن 91 21:47
زهره مامان آریان
7 بهمن 91 1:24
من هر وقت میرم دندون پزشکی از ترس تمام عضلات بدنم منقبض و بعد بی حس میشم
زهره مامان آریان
7 بهمن 91 1:25
دندون عقلم داغونه و باید بگیرمش اما می ترسم هرچی هم همسرجان میگه ترس نداره من باهات میام نمیتونم.خوب می ترسم دیگه.میدونم که درکم می کنی.
مامان دونفرو نصفي
7 بهمن 91 8:33
سلام لوس چيه دندون پزشكي از جهنم بدتره
♥ مامان آینده ♥
7 بهمن 91 10:07
سلام عزیزم... خوبی؟! آخی.......حالا چرا بی حسی؟! انشالله دیگه هیچوقت کارت به دندون پزشکی نیفته...
فرشته
13 بهمن 91 0:36
نفس طلایی جونم من از ترس نرفتم دکتر حالا دندونام خراب شده یعنی خیلی درد داره؟؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد