فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

محتاااااااااااج دعاااااااااا

1391/8/17 23:40
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام از همه ی عزیزان خواهش می کنم که اگه دوست داشتن برای شفای دوستم که سرطان خون گرفته و حالش اصلا خوب نیست حمد شفا بخونن و صلوات بفرستن .... ممنونم از همتون ... 

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم 

اللهم اشف کل مریض 

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم 

خدااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مطلع عشق
18 آبان 91 10:02
سلام عزیزم....... خوندم به همراه دعای عاجزانه ی شفا،از خدای حکیم........
مامان ريحان جيگر
18 آبان 91 10:52
انشاءالله كه به زودي شفاي كامل بگيرن
زینب
18 آبان 91 15:06
اللهم اشف کل مریض...الاهی امین
خاله جون احمد
18 آبان 91 16:24
اللهم اشف کل مریض
مهتــــــــ❤ـــــــــاب
18 آبان 91 21:34
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم اللهم اشف کل مریض اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ایشالا که به حرمت آقا امام رضا خدا شفاشون بده
مامان پوريا پهلووون كوچولو
18 آبان 91 22:49
واقعا چرا ما اينقدر ناشكريم و قدر داشته هامونو نداريم و براي چيزاي بي ارزش غصه ميخوريم و نا شكري مي كنيم خدايا مارو ببخش و دوستمونو شفا بده بحق فاطمه ي زهرا واقعا منقلب شدم
مامان مهربون فاطمه
18 آبان 91 23:16
سلام خانوم گل....نبینم که غصه داری ها....ایشالله دوستت هم به ایام محرم الحرام که نزدیکه بحق سیدالشهدا شفای عاجل پیدا کنه....خیلی این مدت به وبت سر زدم...نبودی دلم گرفت...امیدوارم که دفعه ی بعد پستت پر از شادی و خوشحالی باشه....بووووووووووووس
مامان فری
18 آبان 91 23:36
سلام عزیزم ، خیلی خیلی ناراحت شدم ، برای شفای دوستتون دعا میکنم
مامان آمیتیس
19 آبان 91 20:00
انشاا... خدا شفا بده. خیلی ناراحت شدم
زینب
19 آبان 91 20:02
انا لله وانا الیه راجعون خیلی متاسفم خدا رحمتشون کنه
آسمونی
22 آبان 91 12:02
تا کربلا نرفته ای، هر آنچه از بهشت تصور می کنی، بازیچه ای بیش نیست.... سلام عزیزم این ایام برایت از ته دل میخواهم، بزودی در آن سرزمین مقدس قدم برداری... در زیارت چشم و دلت در این ایام مرا هم دعا کن....
آسمونی
22 آبان 91 12:04
سلام خانومی من همون روز حمد خوندم و کلی دعااااا....خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم...انشاالله همنشین خانوم حضرت زهرا س بشه..
آسمونی
22 آبان 91 15:00
راستی با اجازتون اگه اشکالی نداره از این عکس توی وبم استفاده کردم؟!
مامي كيانا
24 آبان 91 10:40
انالله و انا اليه راجعون بعد از مدتها اومدم بهتون سر بزنم منتظر خبرهاي خوب بودم متاسفم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد