فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

تسلیت ...

1391/7/24 18:46
نویسنده : مامانی
333 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند متعال می فرماید:

به یقین حضرت رضا را با محمد، پسرش، شادمان می کنم. پسری که جانشین اوست، و پس از او وارث علم اوست.

او (امام جواد) معدن علم من است و جایگاه سر من است و حجت من است بر مخلوقات.

هر بنده ای که به او ایمان بیاورد، بهشت را جایگاهش قرار می دهم و شفاعت او را درباره هفتاد نفر از خانواده اش که سزاوار جهنم باشند، می پذیرم. 

(اصول کافی، جلد 1، ص 527).

تسلیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سارا
24 مهر 91 18:54
تسلیت
مامان ريحان جيگر
24 مهر 91 19:22
مظلوم تر از جواد، بغداد نداشت / آن مظهر داد، تاب بیداد نداشت می خواست که فریاد کند تشنه لبم / از سوز عطش، طاقت فریاد نداشت . . . شهادت مظلومانه امام جواد (ع) تسلیت
مهتاب
24 مهر 91 21:43
یا جوادالئمه ادرکنی عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه موفق باش
بابای ملیسا
24 مهر 91 22:08
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
زینب
25 مهر 91 0:14
شهادت امام جواد ع تسلیت باد انشاالله همچین روزی زایر حرم باصفاشون باشیم
مامان آمیتیس
25 مهر 91 3:09
تسلیت
ما (من و گاهی بابا)
25 مهر 91 11:41
توی "وارث علم او " موندم ، چقدر لذت بخشه که تمام علومت به فرزندت برسه و حتی بیشتر ...
فرشته
25 مهر 91 12:16
بر خاک حجره سر می گذارم/تنهای تنها جان میسپارم. بابا رضا جان بابا رضا جان تسلیت گلکم تسلیت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد