فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

حضرت معصومه(س) جانم

1391/6/28 12:37
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر حضرت معصومه بانوی همه ی خوبی ها و مهربونی هااااا 

چند سال پیش بود که بعد از اون اتفاق بیش از پیش باهاتون احساس صمیمیت کردم و از همون موقع بود که هر روز بیشتر از قبل ارادت و محبتم نسبت به شما بیشتر می شد .... و الان که احساس می کنم وقتی تو حرمتون هستم از این زمین خاکی جدا ام و یه ارامش فوق العاده تموم وجودم رو می گیره و من می مونم و یه عالمه حرف برای گفتن و شما که بزرگوارانه به تک تک حرفام گوش می دهید و بعد من می مونم و یه دنیا احساس نشاط و ارامش و نزدیکی به خدا .... ممنونم از شما به خاطر تموم خوبی ها و مهربونی ها و بزرگواری هاتون .... ممنونم ... میلاد با سعادتتون مبارک ... شرمنده ام حضورن به پابوستون نیومدم خانم خوبی های من قلب

میلاد

میلاد حضرت معصومه (س) جانم و روز دخمل های گل مبارکههههههههههورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان گلها
27 شهریور 91 20:11
میلاد کریمه اهل بیت مبارک
ستاره زمینی
27 شهریور 91 21:28

میلاد حضرت معصومه س مبارک.

خانمی سری بزنید خوشحال میشیم.


ممنونم از لطفت
لی لی
28 شهریور 91 0:14
دوست گلم سلام ممنون که به وب ما سر زدی اومدم که بازدیدتونو پس بدم و......دیدم که حال وهوای وبلاگتو خیلی دوست دارم شاد و پیروز باشی گلم
نایسل
28 شهریور 91 0:38
کدومش به نظرت بهتره ؟؟ کودوم شاخه اش !!!
نایسل
28 شهریور 91 0:38
بین عمومی و کودک نوجوان...برای من که غیر مرتبط میخوام بیام .. امسال شرکت میکنم حتما
مهتــ♥ـــاب
28 شهریور 91 1:58
سلاااااااااااااام عیدتون مبارک روزتون هم مبارک دخملی
آشنا
28 شهریور 91 7:15
شاعری در قطار قم- مشهد چای می خورد و زیر لب می گفت شک ندارم که زندگی یعنی طعم سوهان و زعفران بانو! عیدتون مبارک. ممنونم از رمز مطالب
زهره
28 شهریور 91 12:08
عید زیبای شما هم مبارک
مامان هانیه
28 شهریور 91 12:24
نایسل
28 شهریور 91 13:22
کودکان استثنایی که نه چون من به روحیم نمیخوره میشینم هروز براشون گریه میکنم عموومی و بالینی کودک برای زندگی خودمم بهتره... فکر کنم عمومی بخونم بهتره فقط تو میدونی کی ثبت نامشه کی آزمون کتاباشو از کجا باید بخرم ؟ فردوسی مشهد داره ! من نمیخوام خیلی راهم دور باشه فردوسی مشهد داره شاخه عمومی رو...
نایسل
28 شهریور 91 13:22
ببخشید اینقدر وقتت رو میگیرمم
عارفه
28 شهریور 91 13:29
سلام عزیز تا مهر که نمیخواد بری بیخیال
فرشته
28 شهریور 91 19:33
سلام گلم ممنون که میای بهم سر میزنی عیدبرشما مبارک
نایسل
29 شهریور 91 0:17
آره خیلی خوبه میخوام شروع کنم ولی از آبان تا بهمن خیلی وقت کمیه که
نایسل
29 شهریور 91 0:17
یه جا تو اینترنت دیدم دوباره میگردم بت میگم ببینی درسته یا نه مرسی خوشگلممم
مامان تسنيم سادات
29 شهریور 91 11:08
سلام ماماني جون ولادت حضرت معصومه رو بهتون تبريک ميگم انشاا... از دست خانم همه مون عيدي بگيريم توي اين دهه....
باران قلنبه
31 شهریور 91 17:50
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش مستقیم تو وبم مراجعه کنید.در ضمن اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید منتظرم یادتون نره هاااااااااااااااااا یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه ففط تا امشب مهلت دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد