فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

یا امام رضا ...

1391/5/4 15:03
نویسنده : مامانی
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقای من مولای من سرور من 

سلام بر شما ای ضامن اهو...

سلام بر شما ای شمس الشموس

سلام بر شما ای امام رئوف ...

اقای من اگر بگم بیشتر از همیشه دلم براتون تنگ شده دروغ نگفتم ... اگه بگم در حسرت دیدارتون اشک مهمون چشمامه دروع نگفتم ... اقای من دلم برای ایستادن روبروی ضریحتون و درد و دل کردن باهاتون خیلی تنگ شده .... دلم برای صحن انقلاب و نشستن روبروی گنبد و ایوان طلاتون خیلی تنگ شده ... دلم برای خودتون خیلی تنگ شده ... 5 روز از ماه مبارک گذشته و من احساس می کنم که نتونستم ازین ماه خوب استفاده کنم ... ای امام رئوف من ازتون خواهش می کنم شفیع من بشید در پیشگاه خدااا تا بتونم درک کنم ... بتونم استفاده کنم ... بتونم بنده باشم عبد باشم بندگی کنم ... یا امام رضا ... مطمئنم الان صدام و می شنوید و تموم حرفای دلم و می دونید ... من به کرم و جود و لطفتون اعتماد دارم ... مددی یا ضامن اهو ....

      امام رضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان ثمین
4 مرداد 91 15:23
التماس دعا
نایسل خانم
4 مرداد 91 21:21
الهی فدات شم من
مهتــ♥ـــاب
5 مرداد 91 1:12
سلام دوست من مرسی بابت کامنتهای خوشگلت و مرسی که بهمون سر زدین راستی تا یادم نرفته "لیــــنکــــــ پلیـــــــــــــززز " آخ با این پستی که گذاشتی دلمو بازم هوایی کردی دخمله کاش میتونستم بازم برم یا امام رضا تو این ساعتهای قشنگ هر کی هر مشکلی داره یه نظر بهش بنداز و گره از مشکلش باز کن مهربون
مامان پورياپهلوون
5 مرداد 91 1:29
السلام عليك يا علي بن موسي الرضا
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 3:18
التماس دعا
آرام
5 مرداد 91 7:44
سلام عزیزم، چشمام پر اشک شد، یا اما رضا(ع)
مامان آناهل
5 مرداد 91 9:07
خدا قسمتتون کنه . دلت شاد و لبت خندون .
نایسل خانم
5 مرداد 91 9:41
آره عزیزم رفتم گفت دو هفته دیگه برم
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:26
مرسی عزیز دلم
فاطمه سادات
5 مرداد 91 13:38
♥ مامان آینده ♥
5 مرداد 91 15:31
سلام مهربونم....... نماز وروزه ات قبول.......... فدای اون دل مهربونت.... مطمئنم آقا صداتو میشنوه و استجابتت میکنه... ما رو از دعای خیرت بی نصیب نذار.......
ناهید
5 مرداد 91 16:18
عزیزم دلت شکسته دعا کن ما رو هم بطلبه ما 2ساله میخواهیم بریم قسمت نمیشه
تارا
5 مرداد 91 16:56
ممنون مامان منم خیلی وقته دلم امام رضا میخواد
سمیه مامان ملیکا
6 مرداد 91 17:30
سلام عزیزم . اشک تو چشمام جمع شده منم خیلی دلم هوایه امام رضا و حرمش رو کرده ایشالله قسمت بشه ما هم بریم پا بوسش
آسمونی ها
7 مرداد 91 12:47
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
مامان پریسا
3 شهریور 91 10:16
سلام خانمی. با اجازت این عکسو برداشتم. اگر راضی نبودی بگو حذفش میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد