فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

ما امدیم هورااااااااااااا

1391/4/25 22:54
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم حالت خوبه ؟ ما که داریم از خستگی میمیریم اخه تازه رسیدیم خونه مون ... حالا تو پست های بعد برات از اتفاقات این چند روز می نویسم ... 

عشق مامانی و باباییت 3 ساله شد.. مبارک باشه ... وبلاگ شما هم یکساله شد مبارک باشه ناز من چون همچنان اینترنت مبارکمون قطعه فعلا فقط سر فصلا رو نوشتم بعدا برات تو چند تا پست مفصلا می نویسم از شمال رفتن و استارا رفتن و کلی خرید کردن و سالگرد ازدواجمون و کادو و .... کلی حرف دیگه ... فعلا بوس برای عسل کوچولوی خودم که عاشقشم ... برام خیلی دعا کن یه جریانی تا هفته ی بعد معلوم میشه دعا کن اگه صلاحه خدا خودش همه ی کارا رو درست کنه ....

الانم داره رعد و برق می زنه ... و مامانی شجاع تر از همیشه است ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آرینا موفرفری
25 تیر 91 23:24
سلام عزیزم خوبی رسیدن بخیر. سالگرد ازدواجتون مبارک. یک ساله شدن وبلاگتون مبارک. عزیزم بهترین ها رو از خدا برات می خوام.
♥ مامان آینده ♥
26 تیر 91 2:16
سلاااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم..............!!!!! خوبی خانوم خانوما.............؟!؟!! بابا دختر معلومه کجایی؟!؟!؟!نمیگی دلم برات تنگ میشه؟!؟!؟! خیلی از دیدن کامنتت خوشحال شدم عزیز دلم من هم خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتن دوست خوبی مثل تو و یک دنیا دوستت دارم و آرزومه همیشه خوشحالیتو ببینم........
♥ مامان آینده ♥
26 تیر 91 2:17
یک دنیا تبریک برای سومیم سالگرد ازدواجتون عزیزم!!! انشالله صد سال در کنار هم خوب و خوش و خرم زندگی کنید و سال بعد رو در کنار نی نی نازتون جشن بگیرید!!! یک سالگی وب نی نی عزیزت هم مبارک باشه!!! دیگه وقتشه کم کم این وب رو صاحبدار کنی ها!!! انشالله که زودتر مامان شی
الهام مامان رامیلا
26 تیر 91 13:13
مبارک باشه خانمی همیشه به سفر خیلی خوبه ماهم 11 مرداد میریم به به از الان تو فکرشم
شاهده
26 تیر 91 20:10
واااااااااااااااای چقد خوب کاری کردید که رفتید سفر...انشالله همیشه به گردش و تفریح و سلامتی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد