فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

سلامی چو بوی خوش آشنایی

1391/3/14 10:52
نویسنده : مامانی
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل دلم حالت چه طوره ناز بلای من خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر ... الحمدلله اون ویروس بد که همه ی خانواده رو چند روز از پا انداخت کم کم از تنم داره میره بیرون ... از کارام بگم که سمینار و شنبه ارائه دارم انشالله امروز باید کاراش و تموم کنم پرینت و پاور پوینتش .... از پایان نامه هم فعلا خبری نیست چون اول باید سمینارم تموم شه انشالله از فردا یا سه شنبه جدی میرم سراغش البته خدا رو شکر مشغولش بودما ولی این چند روز بی خیال شدم ... درسام هم که یه فصل مددکاری خوندم وای خیلی زیاد و خیلی سخته ... خدا کمک کنه ... تفسیر قران هم که اولین امتحانه و باید شروع کنم به خوندن ... این جوری خیلی سخته چون هم باید بخونی و درسات و حفظ کنی هم باید کارای عملی انجام بدی ... ذهن ادم متمرکز نمی شه ... حالا برام دعا کن .... باشه ... مرسی عسلم. 

دیروز خاله جونا ناهار امدن اینجا و بعد ناهار رفتیم پیش عزیز جون بنده ی خدا خیلی داره اذیت میشه ... خدا کمکش کنه و شفای خیر بهش بده ... 

دیگه اینکه این چند روز بابایی همش سر کاره و من تهنام .... خوب غصه می خورم خوب... اما خدا بزرگه .... گریه

دیگه اینکه دوستت دارم ... برات دعا می کنم ... برام دعا کن . بوس برای نفس طلایی خودم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

♥ مامان آینده ♥
14 خرداد 91 12:30
سلام مامانی مهربون...!!! خوبی؟!خدا رو شکر که بهتری عزیزم...... انشالله که کارهاتو با موفقیت به پایا برسونی عزیزم... غصه نخور فدات شم...!!! یه کم از هم دور باشید قدر همو بیشتر تر میدونید... اصلا ما واسه همین میگیم یه نی نی بیار!!! دیگه وقتی تنهایی غصه نمیخوری...
♥ مامان آینده ♥
14 خرداد 91 12:31
مرسی که اومدی پیشم عزیزم......
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
14 خرداد 91 12:53
سلام خانم الحمدالله که حالت خوب شده . خوشحالم . ان شاالله که هردومون به بهترین شکل به درسهامون میرسیم و ترم آخری یه معدل توپ ردیف میکنیم باید امیدوار بود
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 12:35
سلام عزیزممممممممممم خوبی؟ برات تلگراف کردم
مامانی درسا
21 خرداد 91 10:42
سلام عزیزم انشاالله همیشه تو کارات موفق باشی گلم ....... همسری هم تبریک بگو واسه روزش البته با تاخیر میبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد