فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

سالاد ماکارونی

1391/1/28 23:51
نویسنده : مامانی
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر نازنین من خوبی ؟ منم خوبم 

امشب برای اولین بار سالاد ماکارونی گذاشتم اخه خودم از دوران پیش دانشگاهی عید که مونده بودیم مدرسه ازین غذا خاطره ی خیلی بدی دارم و در نتیجه طبق اصل شرطی سازی کلاسیک پاولف دیگه این غذا رو دوست ندارم اما بابایی عاشقش بود تا اینکه من بعد 2 سال و 9 ماه این غذا رو درست کردم . 

راستی چقدر زود دیر میشه هاااااااااااااااااااااااااااااو.....

یادت باشه قدر تک تک ثانیه های عمرت و بدونی فدات شم . بوووووووووووووووووووووس برای نی نی نازم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهره مامان آریان جون
29 فروردین 91 0:01
نوش جان.امیودارم این دفعه براتون خاطره های خوب بسازه این سالاد ماکارونی
نسترن
29 فروردین 91 0:05
سلااااااااااام.وااااای منم عاشق سالاد ماکارونیم! چشم دوباره میذارم........
مامان پوريا پهلووون كوچولو
29 فروردین 91 0:36
نوش جانت عزيز
♥ مامان آینده ♥
29 فروردین 91 9:52
سلام مامانی مهربون خوبی؟! ممنونم عزیزم من هم شما رو با افتخار لینک میکنم خانومی انشالله دوستای خوبی بشیم برای هم...
آسمونی ها
29 فروردین 91 16:44
آخ جون سالاد ماکارونی چه فکر خوبی امشب شام سالاد ماکارونی درست میکنم. مرسی از راهنمایی نامحسوست
نرگسی
29 فروردین 91 21:37
واااااااای من خیلی سالاد ماکارونی دوست دارم .. آخه خیلی خوشمزست ..
تارا
29 فروردین 91 21:56
من سالاد ماکارونی رو عالی درست میکنم!سجاد هم خیلی دوست داره!
مامان الینا
31 فروردین 91 1:59
وااااااااااااااااااااااااااای منم میخووووووووووااااااااام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد