فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

سال نو مبارک

1390/12/25 19:03
نویسنده : مامانی
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام بر بهار عمرم حالت خوبه نازنینم ؟

ما هم خدا رو شکر خوبیم دیروز تا شب خونه رو عین دسته ی گل کردیم و دکوراسیون خونه رو برای تنوع عوض کردیم البته جا به جایی بوفه به اون سنگینی سخت ترین قسمتش بود اما خوب عالی شد لبخند

امروزم امدم خونه ی مامان جون اینا و از درد دندون رفتم درمانگاه دندانپزشکی چون دکتر خودم نبود اونجا هم سه تا دکتر هر کدوم یه چیز گفتن و نتونستم بهشون اعتماد کنم پس همین طوری امدم خونه تا هفته بعد ...

فردا هم به امید خدا عازم سفریم با عمو محسن اینا .... برای همین شاید نتونم تا تحویل سال دوباره برات بنویسم . گل بهاری من سال که نو میشه با تمیز شدن خونه و نو شدن لباسا و وسایل ادم باید دلش و تمیز کنه و وجودش رو نو تا پاک پاک سال جدید رو شروع کنه .

نمی دونم سال 91 سال امدن شما هست یا نه ... اما بیا دعا کنیم خدا سال خیلی خوب و پر برکتی رو برامون رقم بزنه و مثل همیشه هوامون و خودش داشته باشه ...

نو بهارم سر سفره هفت سین تو بهشت کنار فرشته ها برای ما دعا کن ما هم اینجا برای سالم و صالح بودنت دعا می کنیم .

نازنینم عیدت مبارک قلب

      عید شما مبارک

ای خدا ... 

خودمون و سال نومون رو به خودت می سپارم خودت دلامون و پاک کن و به نور خودت روشن ...

خدای من امسال رو سال ظهور حضرتش قرار بده و هممون رو به نور وجود ایشون پاک کن و اروم.

خدای من عاشقانه دوستت دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نایسل
25 اسفند 90 19:30
قربونت برم ایشالا تو هم سال خیلی خیلی خوبی و پربرکتی داشته باشی دوست دارم
عارفه
25 اسفند 90 20:43
سال نو مبارک
مامان آبتین
26 اسفند 90 3:05
سلام مامانی بهتون خوش بگذره پیشاپیش عیدتون مبارک
سارا
26 اسفند 90 10:20
سال نو مبارک شاد باشید
عارفه
26 اسفند 90 15:10
پیشاپیش عیدت مبارک عزیز دلم خیلی از اینکه دوستی به خوبی تو پیدا کردم خوشحالم ایشالله امسال سال نی نی دار شدن و عاقبت بخیری و سلامتی و عشق و ایمان کامل برای تو باشه ای سالِ سعید و سورِ عیدم از تو سرسبز و سحر خیز و سپیدم از تو سرمایه ی هفت سینِ من کامل شد تا سینِ سلام را شنیدم از تو
mamani helena
27 اسفند 90 0:44
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند ————————— عيدتان مبارك.
نرگسی
27 اسفند 90 0:58
خسته نباشی خانومی .. انشالله که سفرتون بی خطر باشه و خوش بگذره .. سال نوتون هم پیشاپیش مبارک و سال خوبی داشته باشید .. موقع سال تحویل منو هم تو دعاهات یاد کن عزیزم .. بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان پریسا
27 اسفند 90 14:41
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد" با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد" شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد...
زهره مامان آریان جون
28 اسفند 90 0:47
امیدوارم سال دیگه نفس طلایی به جمع عزیزانمون اضافه بشه هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز سال خوبی رو براتون آرزو می کنیم.
زهره مامان آریان جون
28 اسفند 90 0:48
سفر خوش بگذره
nafasemaman
28 اسفند 90 14:54
عیدتون مبارککککککککککک ایشالاه 120 سال به خوبی خوشی بگزرونید
مامان آرمان
28 اسفند 90 23:16
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز پیشاپیش سال نو را بهتون تبریک میگیم و امیدواریم سالی خوب در پیش رو داشته باشید
نایسل
29 اسفند 90 14:49
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

الهه
1 فروردین 91 0:38
عيدت مبارك عزيزم
زهره مامان آریان جون
2 فروردین 91 1:03
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
زهره مامان هلیا
3 فروردین 91 1:53
قلبتان مهر جهان افروز باد روز و ماه و سالتان نوروز باد عیدتون مبارک
رادین
3 فروردین 91 13:05
بهار بهترين بهانه براي آغاز، وآغاز بهترين بهانه براي زيستن است آغاز بهار بر شما مبارک رادین
آسمونی ها
4 فروردین 91 1:44
سلام دوست جونم خوبی؟ عیدت مبارک همسرت خوبن؟ بهترن؟ دلم برات تنگ شده از پارسال تا حالا ندیدمت زود برگرد بیا
نرگسی
4 فروردین 91 23:57
سلام دوستم .. خوبی ؟؟ خوشی ؟؟ سال نوت مبارک .. کجایی ؟؟ نیستی ؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد