فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

مامانی مریض شده

1390/12/7 13:22
نویسنده : مامانی
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم حالت چه طوره نازم خوبی ؟ من خیلی حالم خوب نیست یعنی بد جوری سرما خوردم و حسابی گوشام درد می کنه و اصلا حال ندارم دیروز رو هم با زور رفتم دانشگاه ...

خلاصه اوضاع اینجا الحمدلله امن و امانه و دیروز دایی علی جون پایان نامه فوق لیسانسش و با نمره کامل دفاع کرد و من بهش از همین جا تبریک میگم .قلب

راستی از دیشب دارم برای خودم اش می ذارم اما نمی دونم چرا عدس هاش نمی پزه طفلک بابایی وقتی دید نپخته رفت و برام اش خرید ... 

یه خبر بد هم اینکه فلشم که پر از اطلاعات دانشگاهیم بود دیروز گم شد و من خیلی ناراحت شدم برای موضوع سمینار و پایان نامه هم حسابی درگیرم و دیگه کلافه ام کرده حالا که یه موضوع پیدا کردم استاد راهنمام و پیدا نمی کنم و موضوعم هم متاسفانه پیشینه تحقیقاتی نداره .... خسته شدم ....

دعا کن دوستت دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

فاطمه سادات
7 اسفند 90 13:50
سلام عزیزم خدا بد نده ایشالا زود خوب شی بیا اونجا
مامان طاها
7 اسفند 90 17:33
حالتون بهتر
من شعر سلام سلام خاله بزغاله رو سرچ کردم اومدم به وبلاگتون
ممنون یادم رفته بود یاد اوری شد خواستم واسه پسرم بخونم


سلام ممنونم خوشحالم شعر و دوست داشتید
مامان پورياپهلووون
7 اسفند 90 22:59
بلا به دووووور


ممنونم
عارفه
7 اسفند 90 23:17
ایشالا درست میشه نذر کن بدو بیا نقاشیهامونو ببین
نایسل
7 اسفند 90 23:36
ایشالله زودتر خوب شی فلشتم پیدا بشه عزیز دلم


ممنونم
خاله جون احمد
8 اسفند 90 7:08
سلام دوست جونم
نبينم مريض باشي خانمي


ممنون گلم
نایسل
8 اسفند 90 8:35
ایشالا زود زوذ خوب شی
مامان محمدرضا
8 اسفند 90 10:16
مرسی عزیزم
نرگسی
8 اسفند 90 12:59
مراقب خودت باش تا زودی خوب شی .. برای فلشت هم متاسفم امیدوارم که پیداش کنی ..


ممنونم
رادین
8 اسفند 90 16:47
ایشاا... که زود زود خوب بشی خاله جون فلشتم پیدا بشه.من که برات دعا می کنم


ممنونم عسلم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 اسفند 90 10:32
salam azizam khoda bad nade khahar albate khodaye mehraboon hichvaght bad nemide , movazebe khodet bash azizam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد