فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

روز موعود

1390/11/27 23:39
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دانشمند کوچولوی من حالت چه طوره ؟ ما هم خوبیم 

بالاخره 5 شنبه شد و روز کنکور رسید الان دارم میرم واسه ازمون امدم ببوسمت بگم برام دعا کن ... 

من که خیلی تلاش نکردم اما تو دعا کن خدا به حافظه ام یه توان زیاد بده تا بتونم سوالا رو درست بزنم و خودش کمک کنه تا هرچی خیر و صلاحه همون برام پیش بیاد ... 

خلاصه دعا کن نازگلم ... هوا بارونیه و اوضاع خیابونا نا معلوم برا همینم باید زودتر راه بیفتم ...

دوستت دارم گل گلی من ...

راستی شب خونه ی خاله جون مریم اینا دعوتیم اخه خاله جشن عبادت زهرا و تولد محمد رو یه جا گرفته .. جات سبز خواهد بود نازنینم ماچ

 

 

پی نوشت : ازمون و خیلی بد دادم کو تا سال بعد ... این ترمم باید پایان نامه و سمینارم و تحویل بدم خدا کمک ...

رفتیم تولد عالی بود جات سبز قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نرگسی
27 بهمن 90 14:52
موفق باشی دوستم..
خاله جون احمد
27 بهمن 90 18:24
موفق باشي نازنين
نرگسی
28 بهمن 90 0:27
مامان پورياپهلووون
28 بهمن 90 0:38
خدا رو چه ديدي انشاالله قبولي
نسرین
28 بهمن 90 1:29
سلام دوست من. ازمون چطور بود؟؟ امیدوارم موفق باشی


سلام عزیزم برا کسی که می خوند خوب بود اما برا من که مشغول ترم 7 کارشناسی بودم و درست نخونده بودم تعریفی نداشت
زهره مامان آریان جون
29 بهمن 90 0:20
انشالله موفق باشی
آسمونی ها
29 بهمن 90 12:39
موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد