فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

سلام کوچولو

1390/11/24 21:34
نویسنده : مامانی
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من حالت چه طوره ؟ منم خوبم الحمدلله امروز صبح رفتم دانشگاه و کلاس ها تشکیل نشد ... نمی دونم چرا بعد از دو هفته از شروع کلاسا نه بچه ها میان نه اساتید ... 

بعد از اون هم رفتم خونه ی مامان جون اینا و بعد هم شام بابایی من و یه رستوان با کلاس با غذای عالی مهمون کرد... 

همسر عزیزم ممنونم بابت تموم خوبی ها و مهربونی هات و دوستت دارم اندازه همه ی خوبی ها و مهربونی هات ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 21:48
سلام گلم: کم پیدایی؟ دلم برات تنگیده بود گفتم یه سری بزنم... بووووووووووووووووووووووس
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 بهمن 90 23:32
سلام دوست گلم
خدا رو شکر که بهت خوش گذشته .
ان شاالله همیشه شاد باشی و دیگه دلت نگیره


سلام عزیزم من میام به وبت اما برام ارور میده و باز نمی کنه
مامان رادین
25 بهمن 90 20:16
ولنتاین مبارک
مامان آبتین
26 بهمن 90 13:42
سلام عزیزم بیخیال هرچی کلاس تشکیل نشه به نفعت البته چون هنوز درگیر نفس نیستی تعطیلی الگیریه اما اگه نفس این دنیا بود آرزو داشتین هر روز تعطیل بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد