فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

صبحت بخیر و شادی

1390/11/14 11:02
نویسنده : مامانی
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت گل دلم حالت خوبه جونم ؟ ما هم خوبیم خدا رو شکر ... این چند روز از نظر دانشگاه اتفاقات خیلی بدی برام افتاد که واقعا من و به هم ریخت اما دلم نمی خواد برات ازشون بنویسم از ادم هایی که خدای ادعای روان شناسی و مذهبی بودنن ... از ادم هایی که از مارک استاد بودن به خودشون اون چنان مغرور شدن که همه رو زیر پای خودشون می بینن و اجازه هر طور صحبت و برخورد و به خودشون میدن .... از ادم هایی که به جای ارامش روان سوهان روحم بودن .... گریهنمی دونم اما میسپرم به خدا ... همین 

دیگه چه خبر ؟

دیشب همگی شام خونه ی مامان جون فاطمه اینا بودیم و الحمدلله خیلی خوش گذشت و بازم مثل همیشه جای گل من خالی بود نازم .... راستی خاله ها هی دارن خوابت رو می بیننن و همه میگن یه پسر ناز و دوست داشتنی بودی تو خواب ... اخ قربونت برم جوجوی من ...قلب

امروز هم جشن عبادت دخمل دختر عموممه و همه جمع اند و منم خیلی دوست داشتم باشم اما متاسفانه اخرین ازمون اکسینه و نمی تونم برم .... اشکال نداره عوضش اگه تو امدی  و دخمل بودی روز جشن عبادتت رو انشاالله برات بهترین روز دنیا می کنم روزی که دیگه داری به خدا نزدیکتر میشی ... روز اطاعت و چشیدن طعم خوش بندگی .... اما اگه پسر شدی که نمی تونم برات جشن عبادت بگیرم الهی قربونت برم ... 

واقعا این قدرت تخیل و فکر به اینده عجب نعمت و معجزه ای از خدا به ما بنده هاست ... خدا جون ممنونتیم حسابی .... 

راستی گلم صبح جمعه ات بخیر و شادی بدو و برو با فرشته ها یه صبحونه ی مفصل و بهشتی بخور چشمکنیشخندماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آینده
15 بهمن 90 1:27
ایشاا... زودی میاد پیشت غصه نخوری هااااا
مریم مامان نخودچی
15 بهمن 90 6:47
سلام عزیزم.... مطمئنم وقتی داشتی خودت آماده میکردی واسه ازمون همش حواست تو مهمونی بود... خواهش میکنم مارو هم قابل بدون واسه جشن ذخترتون دعوت کن... شاید فامیل شدیم.... فکررررررررررررررر کن....
عارفه
15 بهمن 90 12:14
منم خییییییییلی حالم گرفته س آزمون و خوب دادی؟ من حسابی هنگ کردم
خاله جون احمد
15 بهمن 90 17:15
نرگسی
15 بهمن 90 21:25
مامان پوريا پهلووون كوچولو
16 بهمن 90 10:43
پس كجايي دختر دلمون واست تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد