فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

تولدت مبارک ...

1390/10/16 19:09
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس طلایی من حالت چه طوره ؟ خوبی ؟ منم خوبم الحمدلله امروز با اینکه جمعه است بابایی رفته سر کار و منم با زور پا شدم تا درس بخونم اخه دیشب خونه ی مامان جون فاطمه مهمونی بود و دختر عموم پاگشا شده بود و تا دیر وقت اونجا بودیم الحمدلله خوب بود و البته جای خاله فاطمه سبز قلب

و اما امروز تولد یه فرشته ی کوچولو و ناز خداست که من و بابایی خیلی دوستش داریم ... یه فرشته ی گل و شیرین زبون به اسم حسین که پسر عمو محسن و خاله زینب جونه .... 

حسین جونم من و عمو و نفس طلایی از همین جا تولدت و تبریک میگیم و امیدواریم که سالیان سال زیر سایه امام زمان و پدر و مادر گلت شاد باشی قلبقلبقلب

                       تولدت مبارک

دوستت داریم خاله نازم و روی ماهت رو می بوسیم ماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هستی
16 دی 90 13:25
سلام بزرگوار با مطلبی در مورد سوختگی یک دختر کوچولوی دو ساله به روزم و منتظر و محتاج دعای شما حالش خوب نیس
مامان نی نی
16 دی 90 16:54
ممنونم نازنین که به من سر زدی..
منم از خدا می خوام که مراقب نفس طلایی شما تو بهشت باشه .
و دعا می کنم توی آزمون ارشد قبول بشی.



فکر نکنم قبول شم ولی ممنون چون واقعا نمی رسم بخونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد