فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

کاپشن

1390/10/4 11:09
نویسنده : مامانی
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جغله ی من حالت خوبه ؟ منم خوبم تازه از دانشگاه رسیدم و اخرین کلاس روز یکشنبه تشکیل شد .... روز های خاصی بود و استاد ارجمند و بزرگی که من براشون احترام زیادی قائلم : درس روان شناسی بالینی کودک استاد جناب اقای دکتر احمد برجعلی البته با برادرشون هم 2 ترم کلاس داشتم که ایشون هم فوق العاده بودن ... ممنونم از تمام اساتید خوبم و ممنونم از خدای مهربونی که من در اینجا با رشته و دانشگاه مورد علاقه ام قرار داد.... و باز هم محتاج نگاه پر مهر خدای خوبم هستم...

خلاصه  از بس که لباس نمی پوشم یه روزم که لباس گرم پوشیدم هفته قبل کاپشنم و دانشگاه جا گذاشتم و امروز رفتم و از حراست دانشکده پرسیدم ... خدا رو شکر بود و اوردمش خونه .... 

الانم دارم  یه کیک و هات چاکلت میخورم تا یه ذره انرژی بگیرم و بشینم پای درسم ...

ای خدای مهربون خودت به دلمون ارامش ، به مغزمون قوت و درک ، به حافظه مون انرژی ، به قلممون روانی و به زبونمون مهربونی ببخش .... عاشقتم خدا جونم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آناهل
4 دی 90 11:18
ایشالا منم هات چاکلللللللللللللللللللللللللللللللت میخوام
آسموني ها
4 دی 90 11:39
سلام خدا قوت ايشالله خدا به وقتمون هم بركت بده.(يادت رفته بود بگي ها )
mamani helena
4 دی 90 23:00
bah bah khorakio darso....
مامان پریسا
5 دی 90 13:06
موفق باشی گلم.مرسی از حضورت. راستی پست رو کامل کردم. درسات گذاشتن یه سی بزن. پیامک شکلاتی دخترم یادت نره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد