فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

بابایی خوب شو دیگه ....

1390/9/18 12:44
نویسنده : مامانی
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دلم حالت چه طوره فرشته ی نازم ؟ منم خوبم الحمدلله اما بابایی همچنان سرما خوردگیش ادامه داره و همین طوری افتاده .... وای کاش بودی تا دو به یک می شدیم و مجبورش  می کردیم بره دکتر اما حیف که الان زور من بهش نمی رسه .... این چند روز همش مشغول اش درست کردن و اب میوه گرفتن و چای و عسل و شیر داغ درست کردن بودم ....جونم  فدای یه تار موی بابایی .. الهی که زود زود خوب بشه و امروز بتونم با زور ببرمش دکتر ....

خلاصه امروز مثلا ازمون اکسین و دارم که صد البته یه کلمه هم نخوندم و با این حال بابایی احتمالا نرم ....

دیگه اینکه دیروز بعد از کلاس بعد از دو هفته رفتم یه سر به مامان جون اینا زدم و خیلی دلم براشون تنگ شده بود....

از تو بهشت دعا کن که بابایی زودی خوب بشه ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آریان جون
18 آذر 90 12:49
ما هم دعا می کنیم بابایی زد زود خوب شه.اصلا چرا همه مردا با دکتر رفتن مشکل دارن؟؟؟؟


واقعا .....
مامان اميرحسين(سام)
18 آذر 90 12:49
خوب به سلامتي كه آقاي پدر خوب شدن
بابای مهرسا
18 آذر 90 13:49
امیدوارم بابایی هر چه زودتر خوب بشه
مامان محمد صدرا
18 آذر 90 15:11
ایشالا بابایی زود خوب بشه! همه شون همینجوری هستن !درد رو تحمل میکنن ولی دکتر نمیرن! عزیزم این وب خواهرمه داستان تصادف 20 سال پیش شوهرش رو نوشته ! از فراموشی یک بخونش! تا ما نیاییم شما سر نمیزنی ها! با عکسهای گل پسرم آپ!
مامان محمد صدرا
18 آذر 90 15:11
http://www.tanhabato90.blogfa.com/
مامان ملیکا
18 آذر 90 23:36
ایشالله حال بابایی خیلی زود خوب می شه
آسمون ی ها
19 آذر 90 18:17
بابایی خوب شو دیگه ... راست میگه دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد