فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

درس خوندن

1390/5/1 11:27
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من صبحت بخیر و شادی لبخند امروز تصمیم گرفتم شروع کنم به درس خوندن اما راستش و بخوای اصلا حوصله ی شروع کردن یه درس خوندن چند ماهه رو ندارم حالا اگه بیای میبینی که مامانی کلا خیلی درس خونه روان شناسی بالینی علامه طباطبایی میخونه و  رتبه دوم دانشکده است . اما مامانی حوصله ندارم بخونم خوب ناراحت اگه بدونی موقع امتحانا خونه چه جوری میشه طفلکی بابایی خیلی بهش سخت میگذره اما دست گلش درد نکنه که خیلی کمک می کنه تا من درسام و بخونم ممنونم معین جون قلبقلب یه مشکل دیگه هم اینه که خونه ی ما با مامان جون فاطمه اینا یه مقداری از هم دوره و من الان مامانم و میخوام گریه خوب دلم براش تنگ شده خوب گریه تو هم که نیستی تا از تنهایی در بیام خوب گریه اصلا نمی خوام گریه ( فکر نکنی من خیلی لوسم ها فقط ته تقارم و دلم برا مامانم تنگ شده اخه 4 روزه ندیدمش ) حالا شاید الان پاشم شال و کلاه کنم و برم اونجا هورااااااااااااااخنده 

فعلا کاری نداری ؟ عاشقتم کوچولو اما اگه تو بودی الان نه درس می خوندم نه تنهایی حوصله ام سر میرفت ، کاش که خدا کمک کنه و برای اینده مون یه تصمیم درست بگیرم برا مامانی و بابایی از تو بهشت دعا کنی ستاره ی منقلب

درس خوندن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
1 مرداد 90 12:22
آفرین به مامانیه درس خون
امیدوارم که یه گوگولی مگولی هم بیاد توی زندگیتون

ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد