فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

شب برفی

1390/9/4 23:04
نویسنده : مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دلم حالت چه طوره ؟ منم خوبم خدا رو شکر امروز عصر ازمون داشتم و طبق معمول خوب ندادم اما چون دیگه بی خیالش شدم کمتر ناراحت شدم ... بعدم که نهار و شام و باهم درست کردم و با بابایی امدیم سراغ خونه و یه خونه تکونی نیمه مفصل انجام دادیم .... خلاصه الان داره حسابی برف میاد و هوا یه عالمه سوز داره و سرده .... 

الانم داره فیلم انجمن شاعران مرده رو میده که من عاشقشم چون واقعا فوق العاده است ... البته واسه وقتی که بزرگ شد گل پری من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بابای مهرسا
4 آذر 90 23:15
امیدوارم همیشه و در هر شرایطی موفق باشید
sh
4 آذر 90 23:18
سلام مرسی از حضورتون مامان نفس طلایی
مامان آریان جون
4 آذر 90 23:31
به سلامتی خونه تکونی کردید؟الان دیگه خیالتون بابت خونه جمع شده حتما. موقع برف بازی جای مارو خالی کنید یادتون نره
مامانی حسنا جون
5 آذر 90 6:53
سلام خانمی ممنون که مارو خوشحال کردین واقعا فیلم جالبیه منم دوسش دارم
mamani helena
5 آذر 90 15:15
salam azizam eybi nadare emtehane dige ya khob mishe ya bad khodeto eshghe
مامان پریسا
5 آذر 90 15:25
سلام گلم چرا بی خیال امتحانات شدی؟ اینطوری به نی نی آموزش میدی؟ وای وای چه مامانی؟
نسرین
5 آذر 90 17:47
وای مامان نفس طلایی برفففففففففف خوش به حالتون. ما اینجا عقده برف داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد