فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

هدف زندگی

1390/9/2 10:44
نویسنده : مامانی
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر این چند روز همش با دوستام بیرون بودم و از نظر دنیایی و بی خیالی خوش گذشت اما از نظر رسیدن به کارام و کار مفید کردن احساس زیان و خسران می کنم .... 

نمی دونم چرا انتخاب کردن هدف های مهم تو زندگی این همه سخته و چرا ادم تو یه زمان باید از بین راههای خیلی مختلف زندگی اش یکی رو انتخاب کنه و نتونه واقعا این کار و انجام بده ... 

مهم ترین دغدغه ی من در حال حاضر موندن بین انجام دادن کارای دانشگاهم و درسای ترم 7 ام و خوندن برای ارشد امساله که چون توی یه دوگانگی بد جور افتادم یه جورای دارم از اینجا مونده و از اونجا رونده میشم و فقط خودم رو از نظر روحی شکنجه می دم .... می دونم خیلی بده ولی هر چی میشینم و دو دو تا چهار تا می کنم نمی تونم بین مزایا و معایب اش یکی رو انتخاب کنم .... واقعا شرایط بدی رو دارم و از خدا می خوام خودش کمک کنه .... 

این و فقط برای این نوشتم که بدونی اگه تو یه زمانی تو زندگیت دچار بحران شدی و بین انتخاب های مهم زندگیت گیر افتادی اولا همیشه از خدا کمک بخوای بعد هم اینکه فکر نکنی مشکلاتت فقط مال تو هستن و مطمئن باشی هر کس تو زندگی خودش یه سری درگیری داره چه بسا که دل مشغولی خیلی از ادم ها از دل مشغولی اون زمان تو بیشتر و سخت تر باشه .... نمی گم بحران فعلی ات مهم نیست چون واقعا معتقدم برای خودت مهم بوده که ذهنت رو درگیر کرده ....اما بشین مزایا و معایبش رو برای خودت بنویس و بهترین راه و اتنخاب کن ... می دونم خیلی سخته مثل الان خود من ...

الان که هنوز مامانت نیستم  و تجربه ام کمه نمی تونم واقعا بگم چه راهی درسته اما امیدوارم وقتی مادرت شدم و تو هم کمی بزرگ شدی و به تصمیم گیری های مهم زندگیت رسیدی ، من اونقدر فهیم و با تجربه شده باشم که بتونم کمکت کنم .... دوستت دارم عزیز دلم .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آبتين
2 آذر 90 11:02
دوست خوبم اگه برات سخته كه هردو كارو باهم انجام بدي پس فعلا به اولي برس تمومش كن بعد برو سراغ ارشد اينجوري يه استراحت هم مي كني و يه تنفس بين كارشناسي و ارشدت داري
محمد
2 آذر 90 13:35
امیدوارم همیشه سالم وشاد باشید
نسرین
2 آذر 90 16:47
سلام عزیزم. من نسرین هستم وبلاگتو همیشه میخونم. اولین بارخودت به من گفتی زندگی سخته ولی ممکنه. منم ترم 3 ارشدم و همسرم هم ارشد. هر کدوم تو دو شهر مختلف. زندگی تو به مراتب اسونتره چون اولا سر خونه و زندگیت و با دوستات هستی ثانیا همسرت کنارته. شما ادم خیلی باشعوری هستین اما باید تلاشتون رو زیاد کنید و با یک برنامه ریزی خوب و البته توکل به خدا هم به دانشگاه برسید هم کنکور ارشد. مهم اینه اراده کنید مطمئن باشید همسرتون هم کمکتون میکنه. نمیدونم پیامهام به دستت میرسه یا نه. اگر دوست داشته باشی هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم. چون حداقل یه کوچولو تجربم بیشتره. برات ارزوی موفقیت میکنم دوست من.


سلام عزیزم من نمی دونم اسم وبلاگ شما چیه تا بیام پیشت و بیشتر با هم اشنا بشیم ... اگه لطف کنی و ادرس وبت و بذاری یا حتی اسمش و ممنون میشم ... در مورد نظرت هم یه دنیا ممنون
asemuni ha
2 آذر 90 18:46
salam dusete man umadam ke behet begam zendegi 2 nafare tun az arshad khundan mihemtare. movazebe un bash. arshado ba nini ham mishe khund.
mamani helena
2 آذر 90 23:20
salam azizam be nazare mam vase arshad felan vaght dari ajale nakon chon ye kam sakht mishe barat man in eshtebaho kardam va defayeiy arshadamo to mahe 7 bardari kardam kheili sakht bod golam
مامان رادین
3 آذر 90 15:04
خدا هیچ وقت دیر نمی کنه و همیشه به موقع تصمیم درستو در گوش آدم زمزمه می کنه فقط باید سعی کنیم صداشو بشنویم.مطمئنم بهترین تصمیم رو خواهی گرفت دوست خوبم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد