فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

سلام ناز بلای من

1390/7/20 20:44
نویسنده : مامانی
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز بلای من خوبی ؟ بابایی هنوز نیومده و منم طبق معمول خونه ی مامان جون اینام و سر لب تاپ دایی و اما چرا دایی نمی گه لب تاپ و بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون دایی علی جون داره شام درست می کنه تعجب افرین دایی جون تو چه قده خوبی !! دیگه وقت زن گرفتنته نیشخند اما چون الان به کدو گفتی بادمجون و من مچت و گرفتم دیگه واست زن نمی گیریم چشمک 

البته نی نی ناز من دایی علی خیلی دایی خوبیه از اون دایی های مهربون و خوب اما من چون کلا ازار دارم هی سر به سرش می ذارم کلاه به سرش نمی ذارم هاااااااااااااااامژه 

دیگه اینکه الان بابایی زنگید و گفت نزدیکه بدو ام برم اماده شم دوستت دارم جوجوی من نفس من ناز بلای من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

رادین
21 مهر 90 12:16
خاله این روش مرداس. وقتی زن میخوان میرن آشپزخونه کار می کنن!!! قدیمیاشون موتور میخواستن و گوشه آشپزخونه میگفتند ما موتور میخوایم!!!!!
حالا لپ تاپش رو داده به شما!!! یعنی من مهربونم!!! رفته اشپزی یعنی خانواده دوستم !!! بابا درکش کنید این دایی جون رو دیگه


قربون داداش گلم خودش مشغول پرژه ی کارشماسی ارشدشه و سرش جسابی شلوغه و الا ما اماده خواهر شوهر شدن هستیم
بابای مهرسا
22 مهر 90 23:05
دایی جلو جلو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد