فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

دلم تنگ شده !!!

1390/7/10 21:03
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم حالت چه طوره ؟ خوبی ؟ منم خوبم وااااااااای چقدر دلم برات تنگ شده بود روزی چند بار میام پیشت ها اما نمیدونم چرا الان یه هو دلم برات خیلی تنگ شد .....

خلاصه دنیا ی اطراف همه چیش ارومه... صبح دانشگاه بودم و یکی از استادام یه رفتاری کرد که من اصلا نپسندیدم یعنی گفت دیر تر از 8 بیاین راه نمیدم و یکی از بچه ها یه ذره دیر امد ، راهش داد اما چشمتون روز بد نبینه شروع کرد به دعوا کردن که یعنی چی این وقت امدن ؟ مگه اینجا مجلس ختمه که هر موقع دوست دارین میاین ؟ من فقط همین یه دونه کلاس  کارشناسی و دارم و..... یه عالمه حرف دیگه البته استاد خوبی هستن ( دکتر گلزاری نیستن ها ) اما من اصلا طرز حرف زدنشون و دوست نداشتم ، درسته نباید دیر امد سر وقت باید سر کلاس بود  اما یا راه نده یا دیگه این همه بد خلقی نکن .... نمی دونم ... خدایا ما رو همیشه خوش اخلاق نگه دار امین قلب

خلاصه الانم با بابایی رفتیم عکس انداختم و تازه امدیم خونه شام هم جات سبز یه قیمه ی خوشمزه گذاشته بودم چشمک

خلاصه فردا صبح هم با یه استادی که اصلا دوستش ندارم کلاس دارم و گفته فصل 2 رو بخونین اما من هنوز کتابش هم پیشم نیست ... خدایا عاقبت این دو ترم رو هم مثل همیشه خودت ختم بخیر کن فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ابوالفضل
10 مهر 90 21:46
الهی چه قشنگ با تربچه کوچولوت حرف میزنی
ریحانه جیگر
11 مهر 90 11:40
دوست دارم خاله سیمین.میدونستم که تو دوسم داری. اگه بیای خونمون نیگاه کن چه چیزای جدیدی توی خونمون هست
مامان وانیا
11 مهر 90 14:24
انشالله عاقبتت ختم به خیر بشه این دو ترم تا چشم بهم بزنی تموم شده.حالا لیسانسه یا ارشد؟


لیسانسه
مامان آبتین
14 مهر 90 20:32
ببین عزیزم اصلا به دلت بد نگیر درسته بعضی اساتید بد خلقن اما از اول ترم سعی کن نسبت به هیچ استادی بدبین نباشی چون تا آخر ترم نمی تونی درسشو خوب بخونی این تجربه منه
asemuni ha
26 مهر 90 0:27
سلام عزیزم نگران نباش منم دوترم از درسمو خونه همسر گلم خوندم. درسته برای هر دوتامون سخت بود ولی با بهترین نمرات سپری شد. خدا خودش کمکت میکنه گلم به خودش بسپار .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد