فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

گل گلی

1390/7/3 16:30
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی حال شما ؟ عصر بخیر دوباره پاییز شد و هوا زود زود تاریک میشه و منم دلم می گیره اخه همیشه عاشق روزهای بلندم تا شبهای تار بی انتها.... اما خدا رو شکر امروز روز خوبی بود صبح بابایی من و رسوند دانشگاه ( ممنون بابایی ) و کلاس روان شناسی بالینی کودک با دکتر احمد برجعلی سر ساعت 8 شروع شد و استاد تا اخر درس داد .... البته ما هم بچه های خوبی بودیم و اکثرا حاضر بودیم افرین به ما هوراااااااهورا استاد 4 تا منبع معرفی کرد و سه تا کار عملی مفصل تازه 2 واحد بیشتر نیستا.... خدا خودش کمک کنه . 

دیگه اینکه الان می خوام با بابایی برم واسه اکسین و ازمونای ازمایشی و ثبت نام کنم !!! نمی دونم واقعا می رسم بخونم یا نه فقط دارم پول میدم ؟ امیدوارم که بخونم یعنی برسم همزمان با درسای دانشگاهم واسه ارشدم بخونم ... بچه های مجردمون خوش بحالشونه ها ... خدا رو شکر 

خوب حالا برات یه عصرونه ی ناز اماده می کنم (البته تو رویا ) تا بخوری و قوی بشی ناز پری گل پری نفس مادر ماچ

       عصرونه

قول بده همیشه بخندی و شاد باشی تا همه ی ادما و دنیا و زندگی به روی ماه تو بخنده فدات شم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

بابای مهرسا
3 مهر 90 17:21
مهرسا اومد خونه
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 18:06
سلام عزیزم سال تحصیلی جدید رو بهتون تبریک می گم انشاالله که موفق باشید و ارشد هم قبول بشید خوش به حال ما متاهل ها آخه مشغله فکری مجرد ها بیشتر از متاهل هاست
مامان آناهل
3 مهر 90 19:38
وای چه عکس خوشکلی دقیقا وقتی دیدمش گرسنه ام شد واسه اون شیرینی دلم غش رفت.
مامان آریا
3 مهر 90 19:45
عزیزم توکل کن به خدا... من که واسه ارشد توکل کردم نی نی دار شدم خب حتما قسمت نبوده الان حالا ایشالله شما هر چی که به صلاحته اتفاق بیفته
مامانی سید پارسا
3 مهر 90 21:43
من هم از زود تاریک شدن خوشم نمیاد درسته مردها مثل بچه ها میمونن ولی اگه با شوهرداری میشه یه کم درس خوند با بچه داری اصلا نمیشه.... حتی نمیشه غذا خورد و حتی د.س.ت.ش.و.ی.ی رفت
مامان وانیا
3 مهر 90 22:27
این عصرونه به نفس طلایی که نمیرسه فقط آب از دهن ما راه افتاد
مامان آریان جون
3 مهر 90 23:30
به به چه مامان خوش سلیقه ای دستت درد نکنه با این عصرونه باحال
مامان آبتین
9 مهر 90 8:39
حتما ثبت نام کن عزیزم متاهل ها بیشتر از مجردها از وقتشون استفاده می کنن من خودم با وجود حاملگی و متاهل و شاغل بودن تونستم کارشناسی ناپیوستمو بخونم و حالام که خدارو شکر ارشد قبول شدم و دارم می رم برا ثبت نام پس هر چی تلاش کنی به همون اندازه نتیجه می گیری عزیزم توکل به خدا و تلاش یادت نره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد