فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

ما دوباره امدیم ....

1390/6/30 12:05
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره ی خوشگل من خوبی ؟ این دو روز که نیومدم حسابی خاطره شد ..

دوشنبه صبح رفتیم ترمینال و با اتوبوس برا امنیت بیشتر رفتیم سمت قیدار ( البته اگه با تاکسی میرفتیم خیلی بهتر بود اخه تو هر ترمینال کلی نگه میداشت ، به بابایی می گفتم مثل اینکه اقا راننده اش مامور سوار کردن و رسوندن تموم مسافرهای کنار جاده به مقصدشونه ابرو )

خلاصه ماشینمون و تحویل گرفتیم طفلک چند روز بی ما زیر افتاب مونده بود و گریه اش در امده بود گریه اما تا ما رو دید زد زیر خنده خنده اما خوشبختانه عاشق نشده بود و همون جا تنها ایستاده بود تا ما برسیم نیشخند

بعد از گرفتن ماشین من گفتم بیایم تهران اما بابایی گفت بریم فومن پیش مامان جون منصوره اینا و منم قبول کردم از ابهر یه جاده ی زیبا و خلوت و پر پیچ و خم داره به اسم جاده ی مرشون که می خوره به اتوبان قزوین- رشت که از اونجا رفتیم و تو راه باهم کلی حرف زدیم وحدودا ساعت 5 رسیدیم خونه ی مامان جون اینا و طبق معمول بهشون نگفته بودیم که میایم و حسابی از دیدنمون غافل گیر شدن اون شب مامان جون برامون جوجه کباب گذاشته بود و میزرا قاسمی ، فردا صبح هم حلیم و صبحونه ی عالی تو اون فضای قشنگ ، نهار هم ترشی کباب ... واقعا دست گلشون بی بلا خیلی مامان جون و اقا جون های خوبی داری ها باید حسابی قدرشون و بدونی عزیزم قلب

خلاصه شام رو هم منجیل خوردیم و حدود 12شب رسیدیم تهران الحمدلله سفر خوبی بود و خوش گذشت 

امشب هم نامزدی دوستمه و من یه عالمه کار دارم ( راستی حتما برات از عکسای باغ مامان جون اینا میذارم تا ببیینی دنیا چه جای باحالیه )

دوستت دارم نی نی جون خودم تو بهشت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

رادین
30 شهریور 90 12:34
انشاالله همیشه به گردش
مامان محمدرضا
30 شهریور 90 12:54
سلام عزیزم هر وقت میام وبلاگت کلی انرژی میگیرم ، ان شاالله همیشه شاد و پرانژی باشی دوست من. امشب هم حسابی بهت خوش بگذره
مامان محمدصدرا
30 شهریور 90 12:56
مبارک ماشین دوباره ! حسابی خوش میگذرونین ها! به نفس طلایی سلام برسون!
بابای مهرسا
30 شهریور 90 14:08
انشالله همیشه تو زندگی تون خوشحال باشید.... نفس طلایی شما هم صحیح و سالم باشه
مامان محمدصدرا
30 شهریور 90 14:27
بیا توی نی نی گپ!
مامان ماهان عشق ماشین
30 شهریور 90 14:55
مهنوش
30 شهریور 90 16:12
سلام مامان نفس طلایی...
خوشحالم که خیلی خوش گذشته بهتون...
گفتی میرزاقاسمی و کردی کبابم..از اول بارداری هوسشو دارم هیشکی بلد نیست واسم درست کنه..حتی خودم...انشالله هر وقت که خودتون صلاح میدونید ..نفس طلایی سالم سلامت بیاد بغلتون....و با هم دیگه برید گردش..آمین


سلام عزیزم ببخشید که هوس کردی منم بلد نیستم والا برات درست می کردم و میاوردم
مامی کیانا
30 شهریور 90 19:21
همیشه به سفر و شادی میگم خودمونیما دلی از غذا درآوردید نوش جان ولی ما که دلمون آب شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد