فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

به به سلام

1390/6/16 21:19
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

به به سلام گل پری ، به به سلام ناز پری 

حال شما عزیز دل خود خود خودم ؟ خوبی مادری من ؟ منم خوبم الحمدلله فردا عروسی دختر خاله ی منه البته جمعه هم عروسی پسر عمه ی بابا است که قرار نیست بریم ! اما عوضش انشاالله یه عروسی با حال داریم امیدوارم به همه خیلی خوش بگذره .

انشاالله یه روزی تو رو عروس یا داماد کنم مژهواااااااااااااااااااااای چه حالی میده مادر زن و مخصوصا مادر شوهر بودننیشخند

اینم یه کیک خوشگل برای عروسی تو (از الان دارم مادر شوهر میشم هاخنده)

                         کیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آریان جون
16 شهریور 90 23:50
مادرشوهر بازی از الاااااااااااااان؟؟؟؟؟
بابای مهرسا
17 شهریور 90 13:38
مبارکشون باشه.به سلامتی.

یه شعر درباره مهرسا هست لطف کن دربارش نظر بده.منتظرم


ممنونم حتما
مامان النا
17 شهریور 90 15:05
سلام عزیزم خوش بگذره عروسی دختر خاله منم امروزهایشالله همه عروس دامادا خوشبخت بشن


سلام انشاالله
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 16:14
سلام مامانی
مطمئنم که مادر شوهر و یا مادر زن خوبی هستی امیدوارم عروسی خوش بگذره


سلام دوستم ممنونم
مامان پریسا
17 شهریور 90 17:01
سلام عزیزم. زیارت قبول . برامون دعا کردی؟
ممنون که سر زدی. باز هم بیا.
راستی عجله نکن ایشا... به وقتش.


سلام عزیزم دعاگو بودم انشاالله
مامان گیسو
17 شهریور 90 17:13
مبارکهههههههههههههه
ان شاا... همیشه به شادی


ممنونم
شکوفا وخاله اینقه
17 شهریور 90 22:58
سلام.از اینکه به ما سر زدید ممنونم.وبلاگ جالبی دارید.چشم حتما عکس هم میذارم
مسافر كوچولو
17 شهریور 90 23:40
ان شاا... هرچه زودتر خدا بهتون يكي از بهترين نعمت هاش رو بهتون بده و طعم شيرين مادر شدن رو بچشيد.


ممنونم
شیپلپلون
17 شهریور 90 23:42
سلام مامان نفس .سفر خوش گذشته حسابی . چند وقتیه دیگه زمان کافی برای سرزدن به وبلاگ ندار ومدم قالب روعوض کردی نشناختم .


سلام عزیزم زود زود حوصله ام از قالب ها سر میره
مامان آریا
18 شهریور 90 11:26
سلام عزیزم.رسیدن به خیر .زیارت قبول.منم چون خودم مادر شوهر قراره بشم کلی دارم تمرین میکنم.


سلام موفق باشی عزیزم
رادین کوچولو
18 شهریور 90 13:46
وای که این همه عروسی بعد از یه سفر چقدر میچسبه
خاله من که هنوز بدنیا نیومدم!!! راسته که اونجا خیلی خوش میگذره!!! یه عالمه بستنی، سفر، عروسی و 1001 جشن دیگه!!
خاله نفس هر بار وبلاگت رو میخونم دوست دارم زودتر بدنیا بیام و این دنیا رو زودتر ببینم
شما همینطور خوش بگذرون خب

رادین کوچولو

سلام عزیز دلم اره اینجا خیلی خوبه همه چی اماده است تا تو بیای پیشمون و شادی مون کامل شه می بوسمت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد