فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

هوراااا تولد

1390/5/25 13:57
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام خوشگل خودم عزیز خودم کوچولوی خودم حال شما ؟ منم خوبم الحمدلله یادته دیشب بهت گفتم که امروز یعنی 15 ماه مبارک رمضان ولادت امام حسن مجتبی(ع) است ، عیدت مبارک ستاره قلب اما این روز تولد یکی دیگه هم هست که اون خیلی نازه چشمک حالا اگه گفتی تولد کیه ؟ 

بابا ؟ نه نه نه   تولد من به قمریه (یعنی من اون موقع که بدنیا امدم 15 ماه مبارک بوده ) واااااااای تولدم مبارک مژه از طرف تو به خودم :

مرغ و خروس و اردک                     تولد مامان جونم مبارک نیشخند 

(خیلی خودم و تحویل میگیرم مگه نه ؟ اخه اعتماد به نفسم بالاست لبخند  و مطمئنم اگه تو بودی بهم تبریک می گفتی مگه نه؟ )

تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آراد(تمپلی)
25 مرداد 90 14:11
تولد تولد تولدت مبارک


قربوووووووووووووووووووووووونت
شاهده
25 مرداد 90 14:21
سلاااااااااااااااااااام عزیزم تولدت مبارک گلم
منم تولد قمریم 9 ماه رمضانه...خیلی التماس دعا قشنگم


سلام خانومی تولد شما هم مبارک محتاج دعا


مامان گیسو
25 مرداد 90 15:38
سلام عزیزم تولدت مبارکککککککککککککک
برات خصوصی گذاشتم آخرین نظرات رو چک کن گلم
بوسسسسسسسسسس


سلام عزیزم ممنونم
فاطمه
25 مرداد 90 16:15
روز تولد انسانها در هيچ تقويمي يافت نميشود ، چرا که فقط در قلب کساني است که به آنها عشق ميورزيم . . .

عزيزم تولدت مبارک . . .


قربووووووووووووووووووووووونت
مامان النا
25 مرداد 90 17:37
باهفت تاآسمون پرازگلای یاس ومیخک

باصدتادریا پر عشق واشتیاق وپولک

یه قلب عاشق بایه حس بیقراروکوچک

فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک


قربووووووووووووووووووووونت عزیزم
مامان شازده کوچولو
25 مرداد 90 18:00
تولدت مبارک عزیزم



ممنونم عزیزم
مامان آریان جون
25 مرداد 90 22:55
عزیزم تولد میارک.


ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان آرمان
25 مرداد 90 23:44
سلام.تولد قمری یتان را بهتون تبریک میگم.پس من و شما دوقولوییم چون من هم درست در 15 رمضان بدنیا آمدم.البته تولد شمسی ام 4 روز دیگه است که امسال خیلی بهم نزدیک شده.
پسرم هم 17 رمضان 87 بدنیا آمده.
بازم تبریک که تو چنین روزه مبارکی قدم به این دنیا گذاشتین.
[

سلام عزیزم ممنونم تولد شما هم مبارک و تولد اقا کوچولوتون
مامان آریا
26 مرداد 90 11:36
تولدت مبارک


ممنونم عزیزم
مامی کیانا
26 مرداد 90 15:53
تولدت مبارک مامانی آینده ایشاللفه سال دیگه با نینی نازت تولد بگیری


ممنونم
مریم
26 مرداد 90 16:50
سلام خواهرچونم . تولدت مبارک . صدسال به این سالها . درکمال صحت و سلامتی در کنار عزیزهای گل و صدتا بچه و نوه و نتیجه و نبیره و ندیده انشااله .


قربون شما خواهر جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد