فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

ناز

1390/5/23 17:14
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی ناز دار من ؟ منم خوبم خدا رو شکر بازم مثل همیشه تنها نشستم و منتظر باباییم تا بیاد که اون هم حالا حالا ها نمیاد افسوس خلاصه من موندم و تو امروز می خواستم برم خونه ی مامان جون اینا اما مامان جون رفته بود برای جهازبرون دختر خاله ام که انشاالله 17 شهریور عروسیشه ، خوشبخت باشن الهی قلب واسه همینم من نرفتم چون حتما باید مامانم باشه تا من برم اونجا چشمک

برا افطار گفتم جوجه کباب درست کنم اما برا سحری موندم چی کار کنم ؟ یه اتفاق خیلی بد و بی مزه تو زندگی همین فکر کردن در مورد اینه که غذا چی درست کنم چون همیشه دوست دارم بابایی از خوردن غذام لذت ببره ، کارم سخت تر میشه افسوس کاش تو بودی ستاره ی من تا یواشکی از بابا بپرسی چی دوست داره تا براش بذارم  ماچ

قلب

این همه بازی نکن یه ذره بیا کمک مامانی جیگر طلا قلب حال کن تو ابرا پیش خدا تو بهشت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نی نی گولو
23 مرداد 90 19:05
سلام عزیزم راست می گی به خدا کاش یکی هر روز یه منو می داد دستمون و برامون برنامه ریزی می کرد منم این مشکل رو دارم که چی درست کنم خوشحال می شم منم جزء دوستات باشم
مامان شازده کوچولو
23 مرداد 90 19:18
عبادت قبول دوست من التماس دعا
مامان نی نی گولو
23 مرداد 90 22:42
مرسی از لینکت عزیزم منم با اجازتون لینکتون کردم
مامان ماهان
24 مرداد 90 1:45
وااااااااااااااااای حرف دل منو گفتی عزیزم خداییش دیگه بعضی وقتا کم میاریم دیگه
مامان النا
24 مرداد 90 2:20
سلام عزیزم منم همین مشکلو دارم تازه النا وارشیا وباباش هرکدوم یه غذایی میخوان یعنی روزی سه نوع غذا وای خدا
مامان آریان جون
24 مرداد 90 2:35
سلام.انشالله همیشه عروسی باشه.واقعا اینکه چی درست کنیم سخت تر از درست کردنشه. با اجازه لینکتون کردم.امیدوارم دوستایی خوبی برا هم باشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد