فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

حضرت معصومه (س)

1392/11/21 14:12
نویسنده : مامانی
255 بازدید
اشتراک گذاری

روزها از پی هم می گذشتن و من نمی دونستم یه روز این طور عاشق حضرت معصومه جانم خواهم شد ... خانوم خوبی که خیلی بر گردن من حق دارن ... حقی که نمیشه گفت اما عجیب حقی بود و هست ... یادم نمیره بانو که کجا دستم و گرفتین ... مدیونتونم ... و مثل همیشه محتاج دعای پاکتون ... 

خیلی دلم برای زیارت پر میکشه ... نمی دونم شوشو جان میاد و همت می کنه بیایم یا نه ... اما اگه قسمتمون باشه میایم پابوس برای عرض ادب و تسلیت از راه دور به محضر امام رضا (ع) جانم که بی نهایت آرزوی زیارتشون و دارم .... 

اللهم ارزقناااا.........

بانو

پ.ن: هر کس اهل کار خیره خصوصا خیر مالی بگه یه جایی رو معرفی کنم و توضیح بدم در موردش عجیب خیریه هر کس بتونه  ... شاید این وسط ما هم واسطه خیر شدیم ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سمیرا
21 بهمن 92 16:04
إن شاءالله بزودی زیارت خواهروبرادر,تاج سره ما ایرانی ها,روزیه شما وهمه عاشقا بشه...
لی لی
21 بهمن 92 23:04
اومدین شهر ما یا نه ؟؟؟ امروز تو حرم دیدمت یعنی؟ خصوصی هم داری عزیز
TsHNOkqgRppI5ye-kSfNTISHARDJbT3UXrdMBnExivU.
22 بهمن 92 13:38
در حال خوبم!!!!!! خدا جواب اونایی که داشتن درباره زندگیم قضاوت میکردن و تو زندی من دخالت میکردن رو داد!!!! الان بسیاااااااااااااار خوشحالم البته نه از گرفتاری مردم! نه! از اینکه خدا خوب جوابشون رو داد
زینب
23 بهمن 92 2:01
خصوصی
مامان گیسو جون
25 بهمن 92 0:40
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد