فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

باشگاه

1390/12/3 12:13
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلامم مامانی ورزشکار من خوبی ؟

منم خوبم وااااااااای امروز میخواستم برم دانشگاه اما تنبلی بر من غلبه کرد و با هزار بهونه که واسه خودم چیدم نرفتم .... این موضوع این دو تا کار بدجوری کلافه ام کرده ..... دعا کن یه موضوع بکر و جذاب پیدا کنم .

دیگه اینکه مدت های مدیدی هست که می خوام برم دنبال باشگاه خوب و مطمئن و امروز که خونه ام قرار گذاشتم با خودم که برم امیدوارم که در این مورد تنبلی  نکنم . خوب فعلا دوستت دارم تا بعد  ماچ                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان پورياپهلووون
3 اسفند 90 13:51
مامان پورياپهلووون
3 اسفند 90 13:53
آخرش اسم پورياي مارو تو لينك دوستان ننوشتي خاله تو كه مهربون بودي پس چرا
عارفه
3 اسفند 90 13:55
تنبل همیشه خوابه
منم خوابالو هستم


جاش توی رختخوابه
شاهده
3 اسفند 90 15:18
سلام خانومیییییی خوبی؟ ببخشید تو رو خدا کلا کم میام ....راستی چه رشته ورزشی می خوای بری؟


هنوز نمیدونم
فاطمه سادات
3 اسفند 90 20:59
سلام عزیزم چشمات بی نظیر میبینه منم تازه باشگاه نوشتم خیلی وقته میخواستم برم نمیشد بلاخره بر تنبلی غلبه کردم
بابای مهرسا
4 اسفند 90 1:00
ممنون از حضورتون موفق باشید
خاله جون احمد
4 اسفند 90 18:01
خيلي توي روحيه اثر داره حتما برو نازنين منم مدتيه دارم ميرم
رادین
4 اسفند 90 18:06
مامان محمدرضا
6 اسفند 90 16:46
مرسی عزیزم . لطف کردی به وبلاگ پسرم سر زدی
نایسل
7 اسفند 90 1:12
مرسی بهم سر زدی گلم
مامان آینده ( آرزو)
7 اسفند 90 13:05
سلام امیدوارم یه باشگاه خوبه خوب پیدا کنی ...دوست عزیزم من آپم دوست داشتی سری بزن کم پیدایی ...؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد