فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

مهمونی

1390/8/28 13:06
نویسنده : مامانی
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دل من حالت چه طوره ناز پری ؟ منم خوبم خدا رو شکر البته نمی دونم به چه دلیلی 3 روزه که شبا خوابم نمی بره و حسابی کلافه میشم به همین دلیل امروز بابایی زنگ موبایلم و خاموش کرده بود و من تا حدود 11 خوابیدم خواب و کلی از کارام عقب افتادم افسوس

اما دیروز برای نهار رفتیم خونه ی مامان جون فاطمه و بعدش یه سر زدیم به نمایشگاه کتب دانشگاهی که به نظر من اصلا جالب نبود یعنی تو رشته ی من ناشرای اصلی نیومده بودن و من با اینکه کلی کتاب لازم دارم فکر کنم مجبور شم برم انقلاب برای خریدشون ...

شام هم خونه ی عمه زهرای بابایی دعوت بودیم و خدا رو شکر خوش گذشت و عمه یه عالمه غذا های عالی درست کرده بودن .... دستشون درد نکنه قلب

خلاصه فرشته ی نازم دیروز هم مثل همیشه جات خالی بود یه موقع هایی خیلی بیشتر از قبل دلم می خواد کنارم باشی ناز پری دوستت دارم هر جا که باشی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

حسنا جون
28 آبان 90 22:00
سلام خوش بگذره ایشالله همیشه به خوشی خاطره هفته گذشته آپم تشریف بیارین
مامان ملیکا
28 آبان 90 22:18
عزیزم مطمئن باش به وقتش خدا یه نی نی ناز میزاره تو بغلت مطمئن باش
آسموني ها
29 آبان 90 15:17
خوش به حالت دوستم چقدر مهموني دعوت ميشيد!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد