فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

عروسک خوشگل

1390/4/31 23:31
نویسنده : مامانی
10,924 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خوشگل من 

امروز نرفتیم خرید ناراحت اما عوضش رفتیم لادن و بابایی واسه من کلی شیرینی که دوست داشتم و خرید لبخند بعدم برام بستنی خرید چشمک ( فکر نکنی مامانی شکمو ها فقط بستنی دوست داره خوب زبان ) تو هم امدی دنیا واست بستنی می خرم خوب نفس طلایی من قلب راستی امروز وقتی داشتم دنبال عکس برا وبلاگت می گشتم یه عروسک  پیدا کردم که خیلی خوشگله کاش یه جا عین اون و ببینم و واست بخرم ، حالا عکسش و برات میذارم جیجرم ، تازه خود من هم کلی عروسک های خوشگل دارم که میدمشون بهت یه روزم عکس عروسکهام رو برات میذارم ماچ عاشقتم مامانی من 

عروسک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

حميده
1 مرداد 90 10:30
سلام سما خانوم ممنون از پيامت
هنوز نرفتم سونو حدود دو،سه هفته ديگه انشاالله مشخص مي شه


ان شا الله هر چی که هست سالم و صالح و نامدار باشه
عسل
24 آبان 92 0:11
سلام مبارک باشه واسه منوعشقم دعاکن بهم برسیم.امیدوارم سالم بدنیابیات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد