فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

اشپز خونه ی گلی خانوم

1390/8/25 23:27
نویسنده : مامانی
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس طلایی من حالت چه طوره قند بلا ؟ ناز بلا ؟ جیگرم !

امشب با بابایی رفتیم یه جای جدید به اسم اشپز خونه ی گلی خانوم که پایین میدون شهرداری بود و فضای خیلی جالبی داشت مثل خونه گرم و صمیمی ، بوی رستورانش مثل بوی اشپز خونه ی خونه بود و غذای خوبی داشت و خود گلی  خانوم امد و به گرمی ازمون استقبال و پذیرایی کرد .... ولی مهمترین نکته اش صفا و سادگی و یک رنگی شون بود که فضاشون و این همه با صفا کرده بود اخه یه کوچولو بالاتر یه رستوران خیلی با کلاس به اسم نارنجستان هست که 5 ستاره است اما من نه غذاش و دوست دارم و نه محیطش و ....  اخه به نظرم همه و یا خیلی از ادم هایی که میرن اونجا خیلی صادق نیستن با خودشون و هی می خوان ادای یکی دیگه رو در بیارن ....

غرض از این همه پر حرفی اینه که نازنین من بعضی وقتی ادم ها به خودشون هم دروغ می گن و حتی حاضر نیستن تنها در مقابل خودشون صادق باشن .... اونقدر سعی می کنن نقش یه ادم دیگه رو بازی کنن که رفتاراشون خیلی مصنوعی و نچسب میشه ...

اره گل دلم همیشه یادت باشه هر کجا و هر وقت تو هر پست و مقامی بودی خودت باشی ، صاف و صادق و صمیمی .... مطمئن باش اون موقع هم خودت بیشتر خودت رو دوست داری و هم دیگران بیشتر برات احترام قائلند.... کاش همه ی ادم ها خودشون بودن .... خوشحالم که همیشه من و بابایی سعی می کنیم خودمون باشیم و به داشته هامون افتخار کنم و برای نداشته های مقدس تلاش کنیم و نه برای نداشته هایی که فقط رنگ دنیا رو میدن .....

خوشحالم که امروز تو زندگی ام با گلی خانوم اشنا شدم ... گلی خانوم ممنون که خودت بودی با اون همه صفا و مهربونی ... ممنون که یاداوری کردی به ما که هنوز هم تو این دنیا به جز پول و ماشین و خونه ی ان چنانی چیز های دیگه ای هم ارزشمند و قشنگن ... ممنون که قشنگ بودی .....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابای مهرسا
26 آبان 90 0:00
چه ادم با صفایی این گلی خانم مطلبت عالی بود ممنون که جویای حال مهرسا هستی
مامان آریان جون
26 آبان 90 1:07
asemuni ha
26 آبان 90 12:52
in rooza tazahor jovi az vojoode adama shode. hame daran naghash bazi mikonan. hame ye juraii neghab zadan. bazi ha ham chand ta neghabo roye ham zadan. ey khoda komakemun kon pak o sadegh zendegi konim. ma javoonim va be komaket mohtaj.
مامان پریسا
26 آبان 90 13:24
ای کاش همه ی آدمها با هم این چنین بودن............
مامان آبتين
28 آبان 90 9:58
ايكاش همه خودشون بودن بعضي ها زياد ظاهر سازي مي كنن ايكاش همه مون يكرنگ بوديم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد