فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

شیرینی

1390/7/30 23:26
نویسنده : مامانی
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی ؟ منم خوبم بعد از اینکه برات نوشتم یه کوچولو درس خوندم و بعد هم مشغول مرتب کردن خونه و شام گذاشتن شدم بعد که بابایی امد با هم رفتیم و مطلب فردام و پرینت گرفتیم بعدش هم رفتیم سوپر استار میدون سرو و بستنی خوردم و بعد از شیرینی فروشی میدون بوستان شیرینی گرفتم .... اخه ادم های تقریبا با حوصله ای هستن ، چرا تقریبا چون از اون جایی که بابایی شیرینی نمی خوره و من عاششششششق شیرینی ام وقتی میریم شیرینی فروشی من از هر مدل (خشک و تر و کیک و.... ) به اقاهه می گم یه دونه لطفامژه به خاطر همینم کل شیرینی فروشی های اطرافمون رو سر زدیم تا حالا لادن میدون سرو که چون سرش خیلی شلوغه خیلی نمیشه مانور داد و از هر سمت جدا گونه باید سفارش داد اما وای یه جا بود تو علامه ی جنوبی اینقدر اقاهه مهربون بود هی گفتم این و می خوام و اون و می خوام طفلک بابایی هم هرچی من میخواستم و به اقاهه میگفت اون هم خیلی با حوصله کارمون و راه انداخت و من از شیرینی فروشیش خوشم امد....

اما بعد از این همه حاشیه پردازی و تعریف این همه زیاد از شیرینی فروشی های محلمون به چند نتیجه مهم میرسیم :

1) عزیز دلم اگه ادم تو هر جا و پست و مکانی جواب مراجع خودش رو بده و هر کاری می تونه برای رفاه بقیه انجام بده و به عبارتی مردم رو دوست داشته باشه ، هم خدا دوستش داره و هم دعای خیر بقیه بدرقه ی راهشه لبخند

2) چه محل خوبی داریم  چون پر از شیرینی فروشی های خوبه نیشخند

3) معین جون ممنون که این همه خوبی قلب

( البته در حال حاضر بنده با اعتماد به نفس صد هزار کنفرانس فردام و فقط یک بار خوندم و هنوز پاور پوینش رو نریختم رو فلش اخه فلش خودم گم شده و بابایی فلشش و لازم داره چشمک)

شبت پر از ستاره های رنگی ستاره ی ناز من تو بهشت ماچ

اینم یه شیرینی تقدیم به تو که شیرین ترین و خوشمزه ترین نی نی دنیایی 

                                  شیرینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی حسنا جون
1 آبان 90 9:33
سلام چه شیرینی خوشمزه ای منم میخوام وبتون عالیه امیدوارم به ماهم سری بزنید با موضوع امام رئوف ان هستم راستی یه سوال شما نینی توراه دارین اخه روز شمار بالا ندارید
آسموني ها
1 آبان 90 10:51
اي مامان شيكمو
مامان آبتین
2 آبان 90 2:17
ای ناقلا اینقدر شیرینی نخور تپل مپلی میشیا تازه اونوقت میشی مثل من چون منم از علاقم به شیرینی هیچ وقت کم نمیشه جلو شیرینی فروشی یه دفعه دست و پام شل میشه و نمی تونم دیگه راه برم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد